اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

نجات معجزه آسای ۴ سرنشین خودرو پژو پارس در سانحه عجیب رانندگی در مشهد

افسر نگهبان آتش نشانی شهر مشهد از حادثه عجیب رانندگی منجر به سه تکه شدن خودرو پژو پارس در بزرگراه امام علی علیه السلام این شهر و مجروحیت چهار سرنشین خودرو خبر داد.

نجات معجزه آسای ۴ سرنشین خودرو پژو پارس در سانحه عجیب رانندگی در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، محسن فیروزی اظهار کرد: بامداد امروز در پی تماس تلفنی خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع سانحه شدید رانندگی برای خودرو پژو پارس، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه نجات و اطفاء حریق ایستگاه شماره ۷ را به محل حادثه در حوالی میدان امام علی (ع) اعزام کرد.

افسر نگهبان آتش نشانی شهر مشهد افزود: با حضور نجاتگران آتش نشانی در محل مشخص شد، یک دستگاه خودرو پژو پارس که جزو کاروان بدرقه عروس و داماد بودند به دلیل نامعلومی به شدت با گاردریل میانی بزرگراه برخورد که این حادثه منجر به سه تکه شدن خودرو پژو پارس و مجروح شدن چهار سرنشین این خودرو شده بود.

وی ادامه داد: بلافاصله نجاتگران آتش نشانی ضمن رهاسازی افراد محبوس شده از لابلای آهن پاره‌‌های این وسیله نقلیه، چهار سرنشین این خودرو که دو زن و دو مرد بوده و به طرز معجزه آسایی زنده مانده بودند را برای انتقال به بیمارستان تحویل تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل دادند.

فیروزی خاطرنشان کرد: علت دقیق این سانحه عجیب رانندگی توسط کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است و نجاتگران آتش نشانی پس از ایمن سازی محیط حادثه و رفع نشت بنزین جاری شده از خودروی آسیب‌دیده در سطح خیابان به ماموریت خویش پایان داده و ایستگاه‌های خود مراجعه کردند.

انتهای پیام/ 70061

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول