اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

تمدید مهلت معافیت تحصیلی دانش آموزان دیپلم در سال 1399

سازمان سنجش آموزش کشور، گفت: معاونت نیروی انسانی ستادکل نیروهای مسلح مهلت معافیت تحصیلی دانش آموزان دیپلم در سال ۱۳۹۹ را برای شرکت در کنکور ۹۹ تمدید کرده است.

تمدید مهلت معافیت تحصیلی دانش آموزان دیپلم در سال 1399

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور، با توجه به اعلام معاونت نیروی انسانی ستادکل نیروهای مسلح، به اطلاع تمام مشمولین وظیفه که درسال ۱۳۹۸ موفق به اخذ دیپلم شده‌اند و مهلت یکساله معرفی آنان برای خدمت وظیفه عمومی به اتمام رسیده است می‌رساند، این داوطلبان می‌توانند در کنکور سراسری شرکت و مهلت اعزام به خدمت آنان تا یک هفته بعد از انجام آزمون تمدید می‌شود.

 این مشمولین حداکثر یک هفته بعد از شرکت در آزمون سراسری، باید خود را برای اعزام به خدمت به پلیس ۱۰+ معرفی و نسبت به تشکیل پرونده اعزام اقدام کنند که این افراد در صورت قبولی در کنکور سراسری و اعلام نتایج نهایی توسط سازمان سنجش آموزش کشور، مطابق قانون خدمت وظیفه عمومی، قبل از شروع ترم تحصیلی، از خدمت سربازی ترخیص خواهند شد. 

چنانچه مشمولین مذکور حداکثر یک هفته پس از آزمون مربوطه خود را به پلیس ۱۰+ معرفی نکنند به عنوان مشمول غایب شناخته شده و در صورت پذیرفته شدن در آزمون هم، مجاز به ادامه تحصیل نخواهند بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول