اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

طلب یک میلیاردی اتاق اصناف فردیس از کرج/بدهی تسویه نشود به دیوان عدالت مراجعه می‌کنیم

رئیس اتاق اصناف شهرستان فردیس با اشاره به اینکه طبق قانون پس از تأسیس اتاق اصناف فردیس، اتاق اصناف کرج موظف به پرداخت یک میلیارد تومان به ما بود، گفت: تا کنون این امر محقق نشده است و اگر اقدامی در این زمینه انجام نشود به دیوان عدالت مراجعه خواهیم کرد.

طلب یک میلیاردی اتاق اصناف فردیس از کرج/بدهی تسویه نشود به دیوان عدالت مراجعه می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، داوود نظری نیا، رئیس اتاق اصناف شهرستان فردیس امروز در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به نقش اصناف در رشد و بالندگی کشور و تبریک روز اصناف، گفت: در سال گذشته ۲۰۳۱ پروانه صادر شده  است، همچنین سه ماه نخست سال جاری صدور پروانه 831 صنف در دستورکار قرار گرفت.

نظری نیا با بیان اینکه بیش از ۲۲ هزار واحد صنفی پروانه دار در سطح شهرستان فردیس وجود دارد، افزود: در حال حاضر  ۱۶ هزار و ۶۰۷ واحد صنفی پروانه دار در شهرستان فردیس فعالیت می‌کنند و ۵ هزار و ۸۱۶ پرونده اقدام برای کسب جواز در اتحادیه‌ها وجود دارد.

رئیس اتاق اصناف فردیس با بیان اینکه طبق مصوبه کمیسیون نظارت فردیس اتاق اصناف کرج برای تاسیس اتاق اصناف فردیس باید یک میلیارد تومان پرداخت می‌کرد، اظهار کرد: علیرغم تلاش بسیار  هیأت رییسه و  رایزنی‌ها انجام شده، هنوز موفق به دریافت این مبلغ نشدیم.

نظری نیا با اشاره به اینکه اتاق اصناف کرج اعلام کرد که بودجه کافی را برای پرداخت این مبلغ ندارد، ادامه داد: پیشنهاد داریم اتاق اصناف کرج زمینی با هدف احداث برج اصناف به صورت اقساط به اتاق اصناف فردیس بفروشد، تا از این طریق مبلغ بدهی دریافت شود اما هیچگونه اقدانی در این خصوص انجام نشده است .

نظری نیا با تاکید بر اینکه مصوبات کمیته نظارت لازم الاجراست، تصریح کرد: اگر این موضوع حل نشود و به نتیجه نرسیم  مجبوریم از طریق دیوان عدالت پیگیری کنیم.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که چه اقدامی از سوی اتاق اصناف برای حمایت از  کسبه آسیب دیده از حوادث آبانماه انجام شده است؟! گفت: ۳۷ واحد صنفی در اغتشاشات آبانماه در فردیس تخریب  شد که به همت مرکز نیکوکاری اصناف و با رایزنی کمیته امداد شهرستان و استان و حمایت امام جمعه محترم شهرستان، توانستیم زمینه ارائه تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی با سود ۴ درصد را برای کسبه آسیب دیده  فراهم و این اعراد را به بانک معرفی کنیم.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول