اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

توافق اولیه بارسلونا با مسی برای تمدید 2 ساله

باشگاه بارسلونا برای تمدید قرارداد ابرستاره اش به توافق رسید.

توافق اولیه بارسلونا با مسی برای تمدید 2 ساله

به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «مارکا» اسپانیا خبر داد بارسلونا مذاکراتش را برای تمدید قرارداد لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی وارد عمل شد و توافقات اولیه بین طرفین صورت گرفت.

بارتامئو، رئیس بارسلونا به صورت شخصی با پدر مسی وارد مذاکره شده و توافقات روی بندهای اصلی قرارداد انجام گرفت. آبی-اناری ها قصد دارند قرارداد ابرستاره خود را برای 2 سال دیگر تمدید کنند.

قرارداد کنونی مسی تا سال 2021 اعتبار دارد و باشگاه به دنبال تمدید تا سال 2023 است. البته مسی مثل ستاره سابق بارسلونا به دنبال این است تا قراردادش به صورت سالیانه تمدید شود تا در زمان عدم آمادگی جسمی بتواند به راحتی باشگاه را ترک کند.

اینیستا و ژاوی از ستاره های سابق بارسلونا بودند که سالیانه قراردادشان را تمدید می کردند و در زمان اوج از باشگاه خداحافظی کردند تا بازیکنان جوان جانشین آنها شود و ضرری به بارسلونا وارد نشود.

مسی از سال 2004 برای بارسلونا بازی می کند. از جمله افتخارات این ابرستاره در این مدت 16 سال حضورش در ترکیب آبی-اناری ها 6 بار توپ طلای بهترین بازیکن دنیا را از آن خود کرده است.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول