اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

اسبقیان: ابلاغ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی توسط رئیس جمهور به معنای قانون است

مجمع عمومی هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین استان البرز با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد.

اسبقیان: ابلاغ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی توسط رئیس جمهور به معنای قانون است

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، مجمع عمومی سالیانه هیات البرز با حضور اسبقیان رئیس، کشاورز معاون امور استان‌های فدراسیون، غفرانی مدیرکل ادراه ورزش و جوانان، رئیس و دبیر هیات، الناز دارابیان ملی پوش پارا دوومیدانی و دیگر اعضا مجمع امروز یکشنبه یکم تیر ماه برگزار شد.

پیش از شروع مجمع، رئیس فدراسیون به همراه دیگر اعضا با حضور در امام زاده طاهر استان کرج علاوه بر زیارت اهل قبور به مقام شامخ شهدا ادای دین و احترام کردند.

در ابتدا، براتی رئیس هیئت درباره عملکرد، مبحث استعدادیابی، مسابقات، امور مالی گزارشاتی را ارائه داد و تقویم ورزشی سال ۹۹ این هیئت را نیز در مجمع پیشنهاد کرد.

دکتر اسبقیان در مجمع بیان کرد: خداوند راسپاس می گویم که پیش از شروع مجمع فرصتی شد تا با حضور بر مزار شهدا، به مقام شامخ آنها ادای احترام کنیم.

وی ادامه داد: شرایط بحرانی از لحاظ ویروس کرونا داریم اما دلیل بر این نیست که فعالیت ها تعطیل شوند و در واقع ورزش کشور در حال حاضر به شیوه مدیریت بحران اداره می شود و ما حفظ سلامتی و روحیه ورزشکاران را اولولیت اول خود می دانیم و حفظ آمادگی جسمانی و ارتقا آن در سطح بعدی اهمیت قرار دارد چرا که شرایط خاصی را در ورزش قهرمانی داریم تجربه می کنیم.

اسبقیان افزود: بنابراین از ورزشکاران، مربیان و اعضا مجمع خواهش می کنم با اعتماد به نفس و هماهنگی کامل با هیئت تلاش های مضاعفی در این زمینه داشته باشند. عجله ای برای شروع برخی از فعالیت ها نداریم چرا که شرایط جسمی افراد معلول با ورزشکاران المپیکی تفاوت دارد.

وی تاکید کرد: در استان البرز ظرفیت های خوبی به لحاظ قهرمانی وجود دارد برای مثال خانم دکتر شیعه نائب رئیس بانوان انجمن پارا دوومیدانی و نیز الناز دارابیان قهرمانی رقابت های پاراآسیایی از این استان هستند که می توانند با تاثیر گذاری بر مربیان و ورزشکاران سطح کیفی این رشته را در البرز ارتقا دهند.

اسبقیان اظهار داشت: ابلاغ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی توسط رئیس جمهور به معنای قانون است. دستگاه ها مکلف و موظف به اجرا مفاد آن هستند. این مصوبه به سیاست ها، راهبردها، وظایف و ضوابط اجرایی ترویج فرهنگ حضور، توانمندی و افتخار آفرینی جانبازان و معلولین از طریق ورزش می پردازد.

وی عنوان کرد: ستاد پیگیری ابلاغیه رئیس محترم جمهور برای حمایت از ورزش جانبازان و معلولین با ریاست وزیر ورزش و جوانان به منظور پیگیری مصوبه شورای عالی فرهنگی انقلاب تشکیل شده است که در توسعه ورزش جانبازان و معلولین نقش بسزایی دارد.

رئیس فدراسیون گفت: از غفرانی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تشکر می‌کنم که در حوزه مدیریتی خود توانست موفقیت‌های قابل توجهی داشته باشد. همچنین از براتی، رئیس هیات و اعضای آن تشکر می‌کنم و امیدوارم که با تلاش هر چه بیشتر روند رو به رشد خود مجموعه را ادامه دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول