اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

تابان شهر پشتوانه ای مطمئن برای شروع کسب و کار اینترنتی

به جرئت می توان گفت بیشترین تاثیری که اینترنت بر روی فعالیت های این دوره ی ما به خصوص در زمان خانه نشینی در اثر کرونا گذاشته است، دورکاری های رایج است. اما به نقل از خبرگزاری های معتبر، بسیاری از ادارات و شرکت ها با دورکاری موافق نبوده و بسیاری از کارمندان برای حفظ جان مجبور به ترک شغل خود شده اند.

تابان شهر پشتوانه ای مطمئن برای شروع کسب و کار اینترنتی

خانه نشینی و رها کردن شغل دست به دست هم داده اند و ایده هایی را در فکر افراد ایجاد کرده اند. ایده ی شروع یک کسب و کار حرفه ای. کسب و کاری که مدیریت و اجرای آن از خانه و به صورت اینترنتی امکان پذیر باشد اما چگونه؟

برای هر حرفه ایی نیاز به سایت دارید

قدم اول برای داشتن کسب و کار اینترنتی طراحی سایت است. با داشتن سایتی جذاب و حرفه ای از یک طرف حرفه خود را به دیگران معرفی می کنید و از طرف دیگر مشتریان خود را افزایش می دهید.

طبق بررسی های انجام شده صاحبین مشاغل بیش از 80 درصد مشتریان خود را از طریق سایت دریافت می کنند. اهمیت داشتن سایت روز به روز در حال افزایش است. در واقع سایت شما، ویترین نمایش خدمات و یا محصولات شما است. تیم حرفه ای تابان شهر در خصوص طراحی سایت های اختصاصی و وردپرسی معتقد است " همان طور که زیبایی و طراحی اصولی ویترین یک مغازه بسیار مهم است، داشتن سایتی اصولی و مطابق با استاندارد های جهانی امری ضروری است. "

داشتن فروشگاهی به وسعت یک کشور

  پر طرفدارترین کسب و کار اینترنتی، فروش اینترنتی است. با طراحی سایت فروشگاهی می توانید محصولات خود را به نمایش گذاشته و آنها را به صورت آنلاین بفروشید.

اگر مغازه و یا فروشگاهی دارید که مشتریان شما در این روزهای کرونایی کاهش پیدا کرده است و یا خود تمایل به رفتن حضوری ندارید به راحتی با فروشگاه اینترنتی می توانید محصولات خود را بفروشید. نگران مدیریت سایت خود نباشید چون تابان شهر بعد از تحویل سایت آموزش های لازم را می دهد.

حتی اگر مغازه و یا فروشگاهی ندارید اما ایده ای خلاق برای ساخت محصولات دستی دارید باز هم می توانید کسب و کار خود را با ساخت سایت فروشگاهی شروع کنید.

با داشتن این فروشگاه های اینترنتی، دیگر محدودیت زمان و مکان ندارید. هرکس در هر جایی از ایران و در هر ساعتی از شبانه روز می تواند خرید کند و سفارش خود را در زمان دلخواه تحویل بگیرد.

 

در کنار سایت، اپلیکیشن هم داشته باشید

اپلیکیشن و سایت لازم و ملزوم یک دیگر نیستند اما می توانند مکمل هم باشند. داشتن سایت و یا اپلیکیشن به تنهایی خوب است اما با داشتن پکیج کامل شاهد چند برابر شدن مشتریان خود هستید.

با توجه به افزایش روزانه مردم از گوشی های موبایل، طراحی اپلیکیشن اندروید و یا ios برای هر کسب و کاری ضروری است. اگر فروشگاه اینترنتی می خواهید راه بیندازید، خدمات و سرویسی را ارائه می دهید و یا بازی و سرگرمی را طراحی کرده اید، داشتن اپلیکیشن ایده ای جذاب و مناسب است. گوشی موبایل همیشه در کنار مردم است و در هر لحظه ای که نیازی داشته باشند می توانند از اپ شما استفاده کنند.

اگر ایده ای در زمینه ارائه خدمات دارید تابان شهر بهترین راهنما برای شما و بهترین تیم از آغاز تا پایان کار در زمینه طراحی و پیاده سازی است. 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول