اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

نظامیان صهیونیست 18 شهروند فلسطینی را بازداشت کردند

نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی امروز نیز با حمله به مناطق مختلف کرانه باختری و شهر قدس و هجوم به داخل خانه‌های مردم و به وحشت انداختن آنها، شماری از شهروندان فلسطینی را بازداشت کردند.

نظامیان صهیونیست  18 شهروند فلسطینی را بازداشت کردند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیستی امروز هم به مناطق مختلف کرانه باختری و همچنین شهر قدس اشغالی حمله کرده و شماری از شهروندان فلسطینی را بازداشت کردند.

بر اساس گزارش روزنامه فرامنطقه‌ای «القدس العربی»، نظامیان صهیونیست امروز به خانه‌های شهروندان فلسطینی در  شهرک «المزرعه» و روستای «دور القرع» در استان رام الله و همچنین شهرک «یطا» در شهر الخلیل هجوم آوردند و بعد از به هم ریختن اسباب و اثاثیه و به وحشت انداختن اهالی خانه‌ها، شش نفر را بازداشت کردند و با خود بردند.

یک جوان فلسطینی هم در درگیری با نیروهای رژیم اشغالگر در روستای المغیر در شرق رام لله به ضرب گلوله مشقی به ناحیه سرش آسیب دید و شماری دیگر بر اثر استنشاق گاز اشک آور دچار حالت خفگی شدند.

دو آزاده فلسطینی هم امروز توسط نظامیان رژیم اشغالگر در بیت امر بازداشت شدند.

 

مناطق عصیدة، والباطن، والبیاضة، والزحلفان  در بیت امر استان الخلیل هم امروز شاهد هجوم نظامیان اشغالگر بود که اقدام به شکستن درهای چندین باب مغازه و فروشگاه و همچنین شکستن شیشه های خودروهای پارک شده در سطح این مناطق کردند.

نظامیان اشغالگر امروز همچنین نُه شهروند فلسطینی را از شهرک العیسویه قدس اشغالی بازداشت کردند.

ده‌ها شهرک نشین صهیونیست هم امروز تحت حمایت پلیس این رژیم به داخل مسجد الاقصی آمده واقدامات تحریک آمیز انجام دادند.

«یاسر درویش» جانشین دبیر کل جنبش فتح هم گفت که فرزند ۱۴ ساله‌اش حسن امروز توسط نظامیان صهیونیست به طرزی وحشیانه بازداشت شده است.

رژیم صهیونیستی در بحبوحه شیوع موج دوم کرونا در سرزمین‌های فلسطینی هم از ادامه حملات خود به شهروندان فلسطینی دست نمی‌کشد.

استان‌های الخلیل و نابلس از امروز قرنطینه شده‌اند و مقررات منع آمد و شد و محدودیت‌های ورود و خروج از استان در آنجا وضع شده است.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول