اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رژیم صهیونیستی مصادره املاک فلسطینیان را 250 درصد افزایش داده است

یک گزارش بین المللی حاکی است تخریب و مصادره املاک و خانه‌های فلسطینیان در کرانه باختری و قدس اشغالی طی دو هفته اخیر 250 درصد افزایش داشته است

رژیم صهیونیستی مصادره املاک فلسطینیان را 250 درصد افزایش داده است

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک گزارش بین المللی حاکی است که نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی طی دو هفته گذشته ۷۰ ساختمان متعلق به فلسطینی‌ها را به بهانه ساخت و ساز بدون مجوز تخریب یا مصادره کرده است.

بر اساس گزارش روزنامه فرامنطقه‌ای «القدس العربی»، دفتر هماهنگی امور انسانی سازمان ملل در سرزمین‌های اشغالی فلسطین می‌گوید:« عملیات تخریب یا مصادره املاک فلسطینی‌ها طی دو هفته گذشته توسط اسرائیل منجر به آوارگی ۹۰ نفر و آسیب رسیدن به بیش از ۲۸۰ نفر شده است».

بر اساس این گزارش، تخریب و مصادره املاک فلسطینی‌ها در مقایسه با میانگین هفتگی ساختمان‌هایی که از اول سال جاری میلادی مورد هدف قرار گرفته است، ۲۵۰ درصد افزایش داشjه است.

گزارش بین المللی مذکور حاکی است که ۶۱ ساختمان از ساختمان‌های آسیب دیده در منطقه «ج» واقع است و بیش‌ترین منطقه آسیب دیده منطقه «یطا» در جنوب الخلیل است که مسئولین صهیونیست ۱۷ خانه، منبع آب و ساختمان را تخریب کردند.

بر اساس این گزارش در دو هفته اخیر، ۲۵ شهروند فلسطینی از جمله ۹ کودک در درگیری با نظامیان رژیم اشغالگر در کرانه باختری زخمی شدند و همچنین ۱۹۰ شهروند فلسطینی نیز در این مدت بازداشت شدند.

این گزارش حاکی است، شهرک نشینان صهیونیست نیز طی دو هفته اخیر ۹۰ اصله درخت زیتون و ده اصله درخت مرکبات فلسطینی‌ها را قطع کردند و دستکم ده فلسطینی را مجروح کردند.

بر اساس این گزارش، خروج بیماران از طریق گذرگاه «بیت حانون» در شمال نوار غزه نیز همچنان متوقف است و رژیم صهیونیستی این گذرگاه را به دلیل توقف هماهنگی تشکیلات خودگردان با تل آویو بسته است.

گذرگاه «رفح» هم از ۱۱ مارس (۲۱ اسفند ماه ) در چارچوب محدودیت‌های اعمال شده برای مقابله با کرونا توسط مصر، کاملا به روی خروج افراد از جمله بیماران از غزه بسته است.

انتهای پیام/.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول