اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مربی پرسپولیس: تابع فدراسیون و سازمان لیگ هستیم/نادری را به بازی با پیکان می‌رسانیم+فیلم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تابع تصمیمات فدراسیون و سازمان لیگ برای برگزاری ادامه مسابقات هستیم.

مربی پرسپولیس: تابع فدراسیون و سازمان لیگ هستیم/نادری را به بازی با پیکان می‌رسانیم+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حمید مطهری پیش از دیدار دوستانه با شهر خودرو در مورد شرایط پرسپولیس گفت: شرایط تیمی ما خوب است. 5 هفته است که کارمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شروع کرده‌ایم. سه بازی دوستانه برگزار کرده‌ایم و امروز چهارمین بازی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با شهر خودرو انجام خواهیم داد تا برای هفته بعد و شروع لیگ آماده باشیم. هم از نظر فیزیکی و هم از نظر تاکتیکی می‌خواهیم شرایط خوبی داشته باشیم.

وی در مورد مصدومیت محمد انصاری و محمد نادری و شرایط سخت پرسپولیس در خط دفاع گفت: مصدومیت در فوتبال طبیعی است و مربیان با چنین چالش‌هایی مواجه می‌شوند، محمد انصاری رباط صلیبی‌اش آسیب‌ دید و جراحی کرد و امیدوارم هر چه زودتر سلامت خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پیدا کند و برگردد. محمد نادری هم مشکل کوچکی دارد که از او مراقبت می‌کنیم تا به بازی با پیکان برسد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد وضعیت بازگشت اوساگونا عنوان کرد: اوساگونا بازیکن پرسپولیس است و ما منتظرش هستیم تا در اولین فرصت به تیم اضافه شود. می‌دانید که از آفریقا پرواز برای بازگشت به ایران نبود، اکنون منتظر او هستیم.

مطهری در مورد نامه نگاری‌های باشگاه‌های ایرانی برای برگزار نشدن لیگ و این که ممکن است این مسأله بر روی میزبانی تیم ملی ایران و تیم‌های باشگاهی تأثیر بگذارد، گفت: در این 3-2 ماه به اندازه کافی باشگاه پرسپولیس، یحیی گل محمدی، پیروانی و خود من در مورد این مسائل حرف زده‌ایم. هر تصمیمی که سازمان لیگ و فدراسیون بگیرد از آن تبعیت می‌کنیم و بر روی چشم خود می‌گذاریم. دیگران هم نظرشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گفته‌اند و این نظر محترم است.

وی در مورد وضعیت حضور بیرانوند در پرسپولیس گفت: بیرانوند قراردادی با تیم بلژیکی دارد که باید به آن قرارداد پایبند باشد. شرایطی که کرونا به وجود آورد، باعث شد ریتم بیرانوند بهم بخورد. ما به او نیاز داریم و خودش هم دوست دارد که بماند تا بازی‌ها تمام شود. باشگاه هم در حال نامه‌نگاری است تا ببینیم وضعیت او چه پیش می‌آید. اگر بخواهم ریز مسائل بیرانوند را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بگویم واقعیت این است که نمی‌دانیم چه اتفاقی می‌افتد، ضمن این که ما رادو را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم داریم که یک دروازه‌بان حرفه‌ای است و در اختیار تیم است و همچنین بیات که دروازه بان جوانی است. از درون دروازه نگرانی نداریم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شرایطی که برخی تیم‌ها می‌خواهند با توقف لیگ ایجاد کنند اضافه کرد: ما بارها مسائل خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بیان کرده‌ایم و این که دغدغه و اولویت پرسپولیس و کادر فنی سلامتی ورزشکاران است. امیدوارم در برگزاری مسابقات هم تیم ملی و هم تیم‌های باشگاهی حاضر در آسیا شرایط بهتری داشته باشند. واقعیت این است که با شروع فوتبال شور و نشاط خاصی به جامعه تزریق می‌شود و شرایط بهتری پیدا می‌کنیم.

*این فیلم را ببینید.

 

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول