اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

۱۱ خانوار مددجوی نکایی از ساخت و بهسازی مسکن برخوردار شدند

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نکا گفت: در سال گذشته ۱۱ خانوار مددجوی نکایی از ساخت و بهسازی مسکن برخوردار شدند.

۱۱ خانوار مددجوی نکایی از ساخت و بهسازی مسکن برخوردار شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، حسین بریمانی‌ورندی امروز در آئین افتتاح یک واحد مسکن مددجویی در روستای چمان اظهار کرد: در سال گذشته با تلاش‌های انجام‌شده، ۴ خانوار مددجوی نکایی از مسکن برخوردار شده و ۷ خانوار نیز از بهسازی و نوسازی مسکن بهره‌مند شدند.

وی افزود: طرح خانه‌دار کردن مددجویان امداد از طرح‌های مهم این نهاد بوده که با قوت در دست انجام است و تلاش داریم تا افراد مددجوی این نهاد به توانمندی لازم برسند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نکا گفت: این طرح خانه‌دار کردن افراد مددجوی امداد، بهترین فرصت برای نیازمندان است تا افراد مددجوی نیازمند بتواند صاحبخانه شوند و قطعاً باقیات صالحات برای قیامت خودش می‌شود.

بریمانی‌ورندی با اعلام اینکه یک واحد مسکونی در روستای چمان با ۶۸ متر مربع ساخته و امروز تحویل مددجو شد، خاطر نشان کرد: برای ساخت این واحد مسکونی از طریق وام قرض‌الحسنه، کمک‌های بلاعوض خیران و حامیان طرح اکرام و مصالح ساختمانی اهدایی از محل زکات بوده است.

وی افزود: کمیته امداد مسئله تأمین مسکن مددجویان و ولی‌نعمتان خود را از نظر دور نداشته و در کنار سایر خدمات خود در راستای تأمین حداقل مایحتاج و نیازهای ضروری نیازمندان مورد حمایت در امر تأمین مسکن آنها فعالیت و خدمات قابل‌توجهی داشته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نکا گفت: در سال گذشته با تلاش‌های انجام‌شده،  ۱۱ خانوار از ساخت و بهسازی منزل برخوردار شدند که ۴ خانوار مددجوی نکایی از مسکن برخوردار شده و ۷ خانوار از بهسازی و نوسازی مسکن برخوردار شدند.

انتهای پیام/۸۶۰۰۲/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول