اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

مبارزه با قاچاق کالا و ارز اطمینان در مردم را افزایش می‌دهد

امام جمعه کرج و نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه در راستای تحقق شعار سال باید مبارزه با قاچاق کالا و ارز را در دستور کار قرار دهیم، گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز اطمینان در مردم را ارتقاء می‌دهد.

مبارزه با قاچاق کالا و ارز اطمینان در مردم را افزایش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، آیت‌الله محمدمهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز وامام جمعه کرج، عصر امروز در دیدار با دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز، گفت: اقتصاد مقاومتی، رونق و جهش تولید بدون جلوگیری از قاچاق کالا و ارز بی‌معناست و محقق نمی‌شود لذا قاچاق کالا و ارز مهم‌ترین ضربه را به اقتصاد کشور می‌زند و دشمن نیز با سرمایه‌گذاری روی آن درصدد افزایش آن است.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه یک بال جهش تولید مبارزه با قاچاق کالاست، عنوان کرد: اگر مبارزه با قاچاق کالا و ارز به‌خوبی صورت گیرد و عرضه محصولات قاچاق کاهش پیدا کند ما با افزایش تقاضا برای کالا مواجه خواهیم شد که این سبب جهش تولید کالای داخلی برای رفع نیاز کشور خواهد شد.

امام‌جمعه کرج با اشاره به ظرفیت‌های استان چون منطقه ویژه اقتصادی پیام و شاهراه مواصلاتی ۱۳ استان، اظهار داشت: این ظرفیت‌ها زمینه قاچاق کالا را به‌شدت فراهم می‌کند که لازم است با همکاری دستگاه‌های نظامی و امنیتی با اهتمام جدی و صلابت قوی با آن مقابله و مبارزه کرد.

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه هرگونه توزیع کالا خارج از شبکه قاچاق است، افزود: یکی از موارد توزیع کالای قاچاق به‌ویژه در عرصه پوشاک و لباس دست‌فروشان خیابانی هستند که خوب است شهرداری‌ها مناطق مناسبی را با اجاره‌بهای کم در اختیار این فروشندگان قرار دهند تا ضمن حفظ ظاهر شهر بستری برای نظارت بر کالاهایی که به فروش می‌رسد فراهم شود.

وی در پایان با تأکید بر اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز از آثار و برکات فراوانی برخوردار است، خاطرنشان ساخت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز باعث افزایش اعتماد مردم می‌شود.

انتهای پیام/ج/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول