اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۲ طرح اقتصادی در مهمانشهر مهاجران خارجی سمنان افتتاح شد

دو طرح اقتصادی با تلاش مسؤولان ایران و سازمان‌های جهانی در مهمانشهر مهاجران خارجی سمنان افتتاح شد.

۲ طرح اقتصادی در مهمانشهر مهاجران خارجی سمنان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عصر امروز بهره‌برداری از طرح احداث گلخانه در مهمانشهر مهاجران خارجی سمنان با کاشت ریحان و سبزیجات آغاز شد.

این پروژه توسط سازمان جهانی غذا (فائو) و با همکاری اداره کل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری سمنان در فاز اول با اعتبار پنج میلیارد ریال در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع در محل مهمانشهر مهاجران خارجی سمنان به انجام رسید.

همچنین کارگاه خیاطی در مهمانشهر مهاجران خارجی سمنان با هدف اشتغالزایی برای ۳۰ نفر از بانوان ساکن در مهمانشهر سمنان توسط سازمان برنامه جهانی غذا (WFP) و با همکاری اداره کل

امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری سمنان با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال در یکی از سوله‌های اداره کل اتباع با مساحتی بیش از ۳۵۰ مترمربع به بهره‌برداری رسید.

این کارگاه تولیدی با بروزترین تجهیزات و امکانات این صنعت با تولید انواع لباس‌های زنانه و به‌ویژه مانتو و شلوار فعالیت خود را آغاز کرده و توسط یکی از جوانان تحصیل‌کرده ساکن در مهمانشهر سمنان مدیریت می‌شود.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول