اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

جزئیات بازگشایی اقامتگاه‌های گردشگری چادگان

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان چادگان گفت: اقامتگاه‌های گردشگری شهرستان چادگان و خانه‌های مسافر از امروز فعالیت خود را از سر گرفتند.

جزئیات بازگشایی اقامتگاه‌های گردشگری چادگان

نوراله عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چادگان اظهار داشت: با اعلام شرایط وضعیت سفید از سوی ستاد کرونای شهرستان چادگان پذیرش مسافران و گردشگران در شهرستان چادگان آغاز شد و همه هم‌وطنان می‌توانند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با مراجعه به اماکن گردشگری شهرستان نسبت به پذیرش اقدام کنند.

وی بیان داشت: شهرستان چادگان ۱۵ مرکز گردشگری از جمله دهکده عمران، ذوب‌آهن، آموزش‌ و پرورش، مجتمع کمال، مجتمع شهرداری، خانه مسافر و طبیعت ساحلی حاشیه رودخانه را دارد که مسافران و گردشگران می‌توانند از این مراکز تفریحی استفاده کنند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان چادگان گفت: شهرستان چادگان در ۱۱۰ کیلومتری غرب استان قرار دارد و یکی از مراکز گردشگری استان اصفهان است که هر ساله پذیرای مسافر و گردشگر از سراسر کشور است که امسال به علت ویروس کرونا مراکز تفریحی تعطیل بود که با سفید شدن وضعیت شهرستان چادگان مراکز تفریحی بازگشایی شدند.

عبدالهی در ادامه بیان داشت: با توجه به گرم شدن هوا از مسافران، گردشگران و مردم شهرستان انتظار داریم در مکان‌هایی که شنا اکیداً ممنوع است وارد آب نشوند تا باعث غرق‌شدگی شود و خانواده‌ها داغدار نشوند و یک روزبه یادماندنی را سپری کنند.

انتهای پیام/۶۳۰۴۶/ص۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول