اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

مبلغان دینی به مباحث آسیب‌های اجتماعی خراسان شمالی ورود کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: مبِلغان دینی باید ورود جدی‌تر به مباحث آسیب‌های اجتماعی استان به‌ویژه طلاق و خودکشی داشته باشند.

مبلغان دینی به مباحث آسیب‌های اجتماعی خراسان شمالی ورود کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی ولی‌الله حیاتی در نشست تجلیل از فعالان حوزه تبلیغ دین اظهار کرد: باید آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه کاهش یابد هرچند برنامه‌ریزی‌های منسجمی صورت گرفته اما نقش دین در این حوزه‌ها باید پررنگ‌تر شود.

وی با تأکید بر این نکته که باید دین در تمام ابعاد زندگی جوانان جاری شود، تصریح کرد: دلیل مهم بر اهمیت موضوع فوق، پاسخگویی دین به تمامی شبهات است و از سوی دیگر یکی از اهداف دشمنان ما فاصله انداختن جوانان با دین است لذا مبلغان دینی در چنین شرایطی وظایف سنگینی دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: امروز شرایط جنگ دشمن، متفاوت شده زیرا دشمنان به درون خانواده‌ها و بسترهای مجازی و اینترنتی نفوذ پیداکرده‌اند تا جوانان را مورد هدف قرار داده و نقش دین و آموزه‌های دینی را کمرنگ کنند.

وی افزود: به دلیل برکت خون شهدا و نقش مؤثر مبلغان دینی دشمنان در این نقشه‌های خود ناکام ماندند لذا نقش این مبِلغان را تاریخ قضاوت خواهد کرد.

حیاتی بابیان اینکه نقش دین در زندگی انسان‌ها بی‌بدیل و ممتاز است، تصریح کرد: در کشور ما به برکت همین آموزه‌های دینی، ایران به اوج قله‌های عزت و سربلندی رسیده است و رمز موفقیت ملت بزرگ ایران، تمسک به دین است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول