اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آغاز به کار داروخانه و کلینیک انجمن کلیوی زنجان

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی استان زنجان از آغاز به کار داروخانه و کلینیک این انجمن خبر داد و گفت: این داروخانه، با مجوز رسمی از دانشگاه علوم پزشکی در کنار ارائه داروهای آزاد، داروهای تخصصی بیماران خاص را برای بیماران خاص ارائه می‌کند.

آغاز به کار داروخانه و کلینیک انجمن کلیوی زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی انجمن خیریه کلیوی استان زنجان؛ مدیر انجمن خیریه کلیوی استان زنجان در انتخابات دبیر کمیته بانوان انجمن کلیوی از آغاز به کار داروخانه و کلینیک انجمن خیریه کلیوی استان زنجان خبر داد.

محمدرضا طهماسبی تصریح کرد: درمانگاه و کلینیک انجمن کلیوی که با حضور پزشکان مجرب و خدمات پرستاری با معرفی مددکاری انجمن برای بیماران نیازمند کلیوی بدون نوبت و رایگان و با تعرفه خیریه برای عموم مردم، از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب آماده خدمت رسانی به شهروندان است.

وی افزود: داروخانه انجمن کلیوی نیز با مجوز رسمی از دانشگاه علوم پزشکی در کنار ارائه داروهای آزاد، داروهای تخصصی بیماران خاص را برای بیماران خاص ارائه می‌کند.

مدیر انجمن خیریه کلیوی استان زنجان در این جلسه با بیان اینکه کار خیر در هر زمینه‌ای که باشد بسیار ارزشمند است، گفت: با توجه به افزایش بیماری‌ها، یکی از حوزه‌هایی که نیازمند حوزه خیرین است بخش سلامت است، که ماحصل این کلینیک تلاش شما خیرین است.

طهماسبی عنوان کرد: زنان نیمی از جمعیت استان را تشکیل می‌دهند و با توجه به تاثیری که بر نیمی دیگر از جامعه یعنی آقایان دارند، می‌توانند در بخش خیرین بسیار تاثیر گذار باشند و اگر ما نگاه معنوی به کار خیر را کنار بگذاریم می‌بینیم که در دنیا نیز هر عملی عکس‌العملی دارد و نتیجه کار خیر نیز در دنیا قابل مشاهده است.

وی بیان کرد: امروزه همه به دنبال آرامش هستند و در این راستا هزینه‌های زیادی می‌کنند، با توجه به اینکه کار خیر بدون هیچ هزینه‌ای به انسان آرامش می‌دهد در آموزه‌های دینی ما نیز در این خصوص بسیار تاکید شده است.

مدیر انجمن خیریه کلیوی استان زنجان با بیان اینکه انسان از تقسیم مهربانی‌های خود با دیگران ضرر نمی‌کند، گفت: امروزه جامعه ما نیازمند افراد خیر و نیکوکار است که ان شاءلله بتوانیم با همکاری کمیته بانوان انجمن بخشی از مشکلات را بر طرف کنیم.

در ادامه مدیر روابط عمومی انجمن خیریه کلیوی استان زنجان عنوان کرد: کمیته بانوان انجمن می‌توانند یاور انجمن کلیوی باشند فرهنگ سازی در این بخش بسیار مهم است می‌توانیم از ظرفیت‌های بانوان این انجمن در راستای جذب خیرین کمک بگیریم.

فرزانه حسینیان افزود: همه چیز مادی نیست یک فکر و ایده خوب می‌تواند تاثیرگذار باشد و کمک کند و در راستای یک فکر خوب یک کار خیرخواهانه خوب انجام شود.

وی اظهار کرد: از دیگر رسالت‌های کمیته بانوان برگزاری کارگاه‌های مختلف برای آگاهی دادن به خانواده‌هاست.

مدیر روابط عمومی انجمن خیریه کلیوی استان زنجان گفت: برنامه  اصلی کمیته بانوان 

استفاده از توانایی‌ها و ظرفیت بانوان در راستای شناسایی افرادی است که در این راستا می‌توانند همکاری لازم را داشته باشند.

در پایان جلسه با برگزاری انتخابات خانم تهمینه ناجی به عنوان رئیس کمیته بانوان انجمن و خانم ماهی به عنوان دبیر کمیته بانوان انجمن خیریه کلیوی برای مدت دو سال انتخاب شدند.

انتهای پیام/۷۳۰۰۴/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول