اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل

مقام ارشد نظامی صهیونیست: قابلیت‌های متعارف نظامی ایران تهدید است

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی روز یکشنبه مدعی شد که قابلیت‌های متعارف نظامی ایران نیز یک تهدید به شمار می‌آید.

مقام ارشد نظامی صهیونیست: قابلیت‌های متعارف نظامی ایران تهدید است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «آویو کوهاوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی روز یکشنبه درباره قابلیت‌های نظامی متعارف ایران هشدار داد و مدعی شد با وجود فاصله فیزیکی ایران با مرزهای فلسطین اشغالی، ایران می‌تواند تهدیدی برای مرزهای این رژیم باشد.

وی که در مراسم انتصاب تعدادی از فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی صحبت می‌کرد، افزود: «ایران به خطرناک‌ترین کشور در خاورمیانه تبدیل شده است.  این کشور پیشرفت چشمگیری در برنامه هسته‌ای خود ایجاد کرده اما (تهدید) هسته‌ای تنها تهدید به شمار نمی‌آید. ایران همچنین دارای تسلیحاتی متعارف است.»

این مقام رژیم صهیونیستی در حالی سلاح‌های متعارف ایران را تهدید توصیف می‌کند که این رژیم بیش از 100 کلاهک هسته‌ای در زرادخانه خود دارد.

رژیم صهیونیستی همچنان مورد حمایت تسلیحاتی و نظامی گسترده آمریکا و کشورهای غربی قرار دارد و آمریکا و غرب تسلیحات متنوع و گسترده‌ای را در اختیار این رژیم قرار داده‌اند.

در حالی که برنامه هسته‌ای ایران صلح‌آمیز بوده و ایران یکی از امضا کنندگان پیمان منع گسترش تسلیحات هسته‌ای است اما رژیم صهیونیستی تا کنون از امضای این پیمان خودداری کرده و به بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اجازه بازرسی از تاسیسات خود را نمی‌دهد.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول