اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

برخورد بدون اغماض با متخلفانی که قصد برهم زدن ثبات بازار را دارند

معاون قضایی تعزیرات حکومتی ایلام، گفت: با متخلفانی که قصد سودجویی و بر هم زدن نظم و ثبات بازار را داشته باشند بدون اغماض برخورد قاطعانه خواهد شد.

برخورد بدون اغماض با متخلفانی که قصد برهم زدن ثبات بازار را دارند

حیدر ولی‌زاده معاون قضایی تعزیرات حکومتی ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و تشدید نظارت بر بازار با متخلفانی که قصد سودجویی و بر هم زدن نظم و ثبات بازار را داشته باشند بدون اغماض برخورد قاطعانه خواهد شد.

وی افزود: از یک ماه گذشته تاکنون 61 مورد گشت مشترک تشکیل شده است و 483 واحد عرضه کالا و خدمات مایحتاج اولیه مردم مورد بازرسی قرار گرفته است.

معاون قضایی تعزیرات حکومتی ایلام، تصریح کرد: 65 مورد تخلف گران فروشی، عرضه کالا قاچاق و تخلفات بهداشتی محرز شد که پرونده‌های متشکله تماما رسیدگی و اجرای حکم شده‌اند.

وی ادامه داد: متخلفین این پرونده‌ها مجموعا به پرداخت 57 میلیون و 500 هزار جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شده‌اند، تعداد 14 واحد نیز به علت تکرار تخلف در سطح استان ایلام پلمپ شده‌اند.

انتهای پیام/ 970813

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول