اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

فارس من| ساماندهی تابلوها و جداره‌سازی میدان امام(ره) در بودجه امسال لحاظ شد

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه در سالیان گذشته بین خیابان بوعلی و شریعتی ساماندهی جداره‌ها و یکسان‌سازی تابلوهای اصناف انجام شده است گفت: ساماندهی جداره‌های میدان امام( ره) در بودجه سال جاری قرار گرفته است.

فارس من| ساماندهی تابلوها و جداره‌سازی میدان امام(ره) در بودجه امسال لحاظ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، " تابلوهای نامناسب میدان امام را جمع آوری کنید" عنوان سوژه‌ای است که در سامانه فارس من خبرگزاری فارس ثبت شده است.

بر همین اساس رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در سالیان گذشته حد فاصل بین پیاده‌راه بوعلی و خیابان شریعتی ساماندهی جداره‌ها و یکسان‌سازی تابلوهای اصناف انجام شده است.

علی فتحی با اشاره به اینکه ساماندهی جداره‌های میدان امام(ره) در بودجه سال جاری قرار گرفته است افزود: اعضای شورای شهر ساماندهی تابلوها و یکپارچه‌سازی تابلوهای نصب شده سردرب واحد صنفی را مد نظر دارند چراکه تحقق این امر علاوه بر زیبایی بصری در شهر باستانی همدان انضباط شهری نیز ایجاد می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه امیدواریم کسبه همکاری لازم در این زمینه را به عمل آوردند ادامه داد: اطراف آرامگاه بوعلی حد فاصل پاساژ شهر شب تا بازار سینا نیز ساماندهی تابلو صورت گرفته است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان تصریح کرد: با توجه به اینکه ساماندهی تابلوها و جداره‌سازی اطراف میدان امام(ره) در بودجه امسال قرار گرفته به زودی این مهم محقق می‌شود.

انتهای پیام/89033/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول