اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

ارتقای کروم برای ویندوز 10

یکی از مشکلات جدی مرورگر اینترنتی کروم مصرف حجم زیادی از حافظه است که به خصوص کاربران ویندوز 10 را آزار می دهد. اما گوگل می خواهد این مشکل را حل کند.

ارتقای کروم برای ویندوز 10

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، گوگل مدت هاست تلاش می کند مصرف حافظه مرورگر کروم را برای کاربران ویندوز ۱۰ کاهش دهد و ظاهرا در این زمینه به پیشرفت هایی دست یافته است.

مهندسان گوگل بازطراحی نسخه جدید کروم برای ویندوز را تقریبا به پایان برده اند و بدین منظور از برخی قابلیت های موجود در مرورگر اج مایکروسافت تقلید کرده اند.

 

این امر موجب کاهش مصرف رم رایانه ها و ارتقای عملکرد سیستم عامل ویندوز ۱۰ می شود و در نهایت اجرای روان و نرم مرورگر کروم را ممکن می کند. منابع مطلع می گویند تغییراتی که در نسخه تازه کروم ایجاد می شود، مصرف حافظه آن را تا ۲۷ درصد کاهش می دهد.

هنوز زمان عرضه این نسخه تازه از مرورگر کروم مشخص نشده و معلوم نیست آیا گوگل برای کاهش مصرف حافظه نسخه های دیگر مرورگرهای خود برنامه ای دارد یا خیر.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول