اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

ارائه وام‌های 5 میلیون تومانی به آرایشگاه‌های فردیس

رئیس مرکز نیکوکاری اصناف شهرستان فردیس و عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف شهرستان فردیس گفت: آرایشگاه‌های زنانه ای که در ایام شیوع کرونا متحمل آسیب و ضرر مالی شدند وام پنج میلیون تومانی دریافت می‌کنند.

ارائه وام‌های 5 میلیون تومانی به آرایشگاه‌های فردیس

مهدی فولادی، رئیس مرکز نیکوکاری اصناف شهرستان فردیس، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: اصناف فردیس با وجود رکود اقتصادی در سال گذشته و تعطیلی های اجباری به دلیل شیوع کرونا، اقدامات  بسیاری در امور خیریه انجام دادند.

وی  از کمک ۳۰۰ میلیون تومانی مرکز نیکوکاری اصناف  به  سیل زدگان سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: با وجود تعطیلی مغازه‌ها به دلیل شرایط کرونایی خرید بالش و پتو برای نقاهتگاه بیماران کرونایی و کمک ۱۲۰ میلیون تومانی در ۳ مرحله طرح مواسات از اقدامات مرکز نیکوکاری اصناف فردیس در سال جاری بوده است. 

عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف فردیس ایجاد ایستگاه‌های ضد عفونی در سطح شهر و توزیع هزار و ۲۰۰ بسته بهداشتی به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان را از اقدامات دیگر مرکز نیکوکاری اصناف در شرایط کرونایی برشمرد و گفت: با توجه به آسیب دیدگی دو صنف سفره خانه‌ها و آرایشگران فردیس از شرایط کرونایی، از سوی مرکز نیکوکاری کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی به عنوان کمک معیشتی به اعضای این دوصنف پرداخت شد و با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان، به آرایشگران زنانه وام‌های ۵ میلیون تومانی پرداخت می‌شود.

وی همچنین با اشاره به کمک اصناف فردیس به آزادی زندانیان، اظهار کرد:  اخیرا بدهی ۴۷ میلیونی یک زندانی با تامین ۳۰ میلیون تومان از طریق مرکز نیکوکاری اصناف پرداخت و با پیگیری این مرکز مابقی طلب بخشیده شد.

فولادی گفت: سرکشی به نیازمندان در مناطق حاشیه ای فردیس و تهیه اقلامی از جمله فرش، ماشین لباسشویی و لوازم مورد نیاز، اعطای کارت هدیه  با صرف هزینه ۵۲ میلیون تومان پیش از ایام  نوروز  به خانواده های نیازمند و تهیه ۲۵۰ بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند در ابتدای سال تحصیلی از اقدامات کسبه خیر فردیس از طریق مرکز نیکوکاری اصناف بوده است. 

وی همچنین یادآور شد:  ۳۷ واحد صنفی در حوادث آبانماه در فردیس تخریب  شد که به همت مرکز نیکوکاری اصناف و با رایزنی کمیته امداد شهرستان و استان و حمایت امام جمعه محترم شهرستان،  زمینه ارائه  تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی با سود ۴ درصد برای کسبه آسیب دیده  فراهم و این افراد به بانک معرفی شدند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول