اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

تاکید رئیس کمیته به داوران لیگ برتری فوتبال: از مصاحبه و فضای مجازی دوری کنید

سمینار یک روزه دانش افزایی داوران لیگ برتر امروز برگزار شد.

تاکید رئیس کمیته به داوران لیگ برتری فوتبال: از مصاحبه و فضای مجازی دوری کنید

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سمینار یک روزه داوران لیگ برتر با حضور 46 داور اصلی و در دو بخش تئوری و عملی آغاز شد.

از دواران فوتبال کشورمان پیش از آغاز این سمینار تست PCR گرفته شد و درجه تب و مقدار اکسیژن خون آن‌ها مورد سنجش قرار گرفت. آموزش‌های تئوری داوران توسط اسماعیل صفیری و دانیال مرادی انجام‌می‌شود و داوران لیگ برتر فوتبال، پس از این آموزش‌ها، صرف نهار و استراحت، بعداز ظهر امروز کلاس عملی و انجام تست فیتنس را زیر نظر دکتر نوشادی برگزار می‌کنند.

علیرضا سهرابی رییس دپارتمان داوری و اسماعیل صفیری رئیس کمیته داوران در ابتدای این سمینار برای داوران صحبت کردند و در خصوص برنامه‌های آتی توضیحاتی را ارائه کردند.

صفیری در بخشی از صحبت‌هایش خطاب به داوران لیگ برتری گفت: تا می‌توانید از رسانه‌ها و فضای مجازی دور شوید چون هر چه دور شوید بیشتر به زمین بازی نزدیک می‌شوید. در غیر این صورت از مستطیل سبز فاصله می‌گیرید.

وی تصریح کرد: وظیفه اصلی ما قضاوت است و لازم‌ است حداقل ۲۴ساعت قبل از بازی تمرکزتان فقط روی بازی باشد. لیگ برتر جای آزمون و خطا نیست. جایی است که باید تمام تواناییمان را در ۹۰ دقیقه نشان بدهیم و کسانی موفق می‌شوند که به آبروی جامعه داوری و همکارانشان بیشتر اهمیت بدهند.

صفیری افزود: مصوبه هم داریم اما خواهشم این است که انجام مصاحبه با برنامه تلویزیونی، سایت و روزنامه با هماهنگی باشد. نمی‌خواهیم دستوری وارد شویم‌ و می‌خواهیم دوستانه وارد شویم.

پس از صحبت‌های صفیری، پرهان خانلری رییس دپارتمان پزشکی فدراسیون فوتبال نیز توضیحاتی را در خصوص وضعیت فوتبال در شرایط فعلی با توجه به شیوع ویروس کرونا به داوران ارائه داد.

فریدون اصفهانیان عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال و عضو کمیته داوران نیز در این سمینار حضور داشت.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول