اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

جزییات پروژه قطعه دوم آزادراه تهران-شمال از زبان رییس سازمان برنامه و بودجه

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از روند اجرای پروژه آزادرااه تهران-شمال بازدید کرد و گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده امیدواریم در نخستین ماه‌های سال آتی قطعه دوم این پروژه به بهره برداری برسد.

جزییات پروژه قطعه دوم آزادراه تهران-شمال از زبان رییس سازمان برنامه و بودجه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، صبح امروز در حاشیه بازدید از آزادراه تهران-شمال، در جمع خبرنگاران، گفت: آزادراه تهران-شمال توسط دولت بنیاد مستضعفان در حال انجام است.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه سال گذشته بازدیدی از قطعه اول پروژه انجام شد، افزود: مقرر شد همه همت بر این باشد که قطعه اول در سال 98 به بهره برداری برسد که خوشبختانه این تعهد اجرا شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه قطعه دوم آزادراه تهران-شمال حدود 22 کیلومتر است، اضافه کرد: 15 کیلومتر از این مقیاس را پل تشکیل خواهد داد که تا حدودی آماده شده و اقدامات لازم برای بهره برداری از قطعه دوم در حال انجام است.

نوبخت اظهار کرد: این قطعه سه هزار میلیارد تومان منابع مالی لازم دارد که تا کنون 900 میلیارد تومان به صورت مشترک با بنیاد مستضعفان پرداخت شد و 2هزار و 100 میلیارد تومان باقی مانده است.

وی ادامه داد: مقرر شد از آنچه سهم دولت است 450 میلیارد تومان دیگر ظرف دو هفته آتی به پروژه تزریق شود.

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: مهمترین بخش قطعه دوم پروژه تونل 6 هزار و 500 متری آن است که سعی داریم با تسریع روند اجرایی آن پروژه در نخستین ماه‌های سال آتی به بهره برداری برسد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار کرد: منابع مالی دولت محدود است اما طبق اولویت بندی طرح‌ها و با توجه به سرمایه گذاری‌های انجام شده در پروژه‌های نیمه آماده، تکمیل آن‌ها در دستورکار قرار دارد.

نوبخت ادامه داد: مسیر بازگشت این قطعه نیز در حال آماده شدن است و تازمان تحقق از جاده فعلی برای عبور و مرور استفاده خواهیم کرد؛ سپس لاین برگشت آماده برای تسهیل تردد مردم خواهد بود.

انتهای پیام/ج/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول