اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین تخصصی ویژه روان‌شناسان و مشاوران کشور

مرکز مشاوره دانشگاه تهران، دوره‌های آموزشی آنلاین تخصصی ویژه روان‌شناسان و مشاوران کشور را برگزار می‌کند.

برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین تخصصی ویژه روان‌شناسان و مشاوران کشور

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، حمید پیروی، رئیس مرکز با اعلام خبر برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین تخصصی ویژه روان‌شناسان و مشاوران کشور، گفت: «این دوره‌ها با هدف بازآموزی و توانمندسازی کارشناسان و متخصصان روان‌شناسی و مشاوره کشور برگزار می‌شود».

وی افزود: «با توجه به شرایط روان‌شناختی حاکم بر جامعه و نقش بی‌بدیل جامعه مشاوره و روان‌شناس کشور در زمینه ارائه خدمات بهداشت روان به آحاد جامعه و نیازی که هم اکنون بیش از گذشته به واسطه پاندمی کرونا در جامعه احساس می‌شود، ارتقاء توانمندی‌های مشاوران و روان‌شناسان مراکز مشاوره و همچنین کارکنان سایر سازمان‌ها به‌عنوان مسئولیت اجتماعی مرکز مشاوره دانشگاه تهران، در دستور کار قرار گرفت».

پیروی، در ادامه تصریح کرد: «با حمایت دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، این دوره‌های آموزشی به‌صورت وبینار و با حضور استادان برجسته کشور برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود».

رئیس مرکز مشاوره دانشگاه تهران، خاطرنشان کرد: «اولین دوره وبینارهای تخصصی در بهار ۱۳۹۹ ویژه کارشناسان و متخصصان مراکز مشاوره دانشگاه‌های کشور و دومین دوره آن از دوم تیرماه سال جاری و با در نظر گرفتن موضوعات مورد نیاز کارشناسان و متخصصان برگزار خواهد شد».

وی در پایان اظهار کرد: «شرکت در این دوره‌ها رایگان بوده و در پایان پس از شرکت در آزمون پایان دوره برای شرکت‌کنندگان واجد شرایط گواهی صادر می‌شود. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام از طریق آدرس http://bitn.ir/utcounseling اقدام کنند».

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول