اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

گیت بازرسی خودروهای سواری در گمرک بازرگان راه اندازی می شود

فرماندار ماکو گفت: به منظور افزایش اقدامات پیشگیرانه در خصوص مبارزه با مواد مخدر ، ایکس ری خودروهای سواری در گمرک بازرگان راه اندازی می‌شود.

گیت بازرسی خودروهای سواری در گمرک بازرگان راه اندازی می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه،  حسین عباسی صبح امروز در اولین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ماکو در سال ۹۹ اظهار داشت: به منظور اقدامات پیشگیرانه در خصوص مبارزه با مواد مخدر، ایکس ری خودروهای سواری در گمرک بازرگان راه اندازی  می‌شود.

وی با تقدیر از اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته اعضای کمیسیون در سال گذشته و اشاره به فرا رسیدن هفته مبارزه با مواد مخدر، گفت: با توجه به شرایط کنونی کشور و شیوع بیماری کرونا که اجرای تمام برنامه ها را تحت شعاع قرار داده است ، ضروری است با استفاده از ظرفیت فضای مجازی ، نصب بنر های تبلیغاتی و تولید محتوا، نسبت به آگاهی سازی عمومی در خصوص اثرات سوء مصرف مواد مخدر در بین خانواده ها اقدام شود.

فرماندار ماکو اظهار داشت: در سه ماه نخست امسال و با تلاش شبانه روزی نیروهای عمل کننده بیش از ۳ کیلو ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر از عناصر قاچاق، تهیه و توزیع مواد کشف و ضبط و در این راستا ۵۱ نفر دستگیر و یک باند متلاشی شده است.

وی افزود: تحقق جامعه عاری از مواد مخدر بسیار سخت است ولی باید تلاش ها در راستای به حداقل رساند مصرف این مواد افیونی در بین جوانان تداوم و با جدییت دنبال شود که نبود معتاد متجاهر در سطح شهرستان ماکو عملکرد مطلوبی است که در سایه فرهنگ عمومی و تعامل بین اعضای شورا به‌دست آمده است .

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول