اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

اصفهانیان: هیات‌رئیسه برای بازگشت کفاشیان جلسه تشکیل نداده/در مورد قرارداد ویلموتس به آنجایی که باید جواب داده ایم

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: در خصوص بازگشت علی کفاشیان صحبتی مطرح نشده است.

اصفهانیان: هیات‌رئیسه برای بازگشت کفاشیان جلسه تشکیل نداده/در مورد قرارداد ویلموتس به آنجایی که باید جواب داده ایم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فریدون اصفهانیان در خصوص برگزاری کلاس برای داوران لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: باید از عوامل برگزاری این کلاس تشکر کنم، از خانلری به خاطر توضیحاتی که داد تشکر می‌کنم. این کلاس برای شروع مجدد مسابقات لیگ برتر است، امیدوارم این کلاس مفید واقع شود و داوران بتوانند وظایفشان را به نحو احسن انجام بدهند. 

اصفهانیان در مورد اینکه وضعیت برخی شهرها قرمز است و دغدغه گرفتن تست کرونا وجود دارد، عنوان کرد: به هر حال الان تمام دنیا می‌خواهند به روال عادی برگردند اما ما می‌دانیم که وضع عادی نشده و باید پروتکل‌ها را رعایت کنیم. 

عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه گفته می‌شود از کمک‌داوران تست و آزمایش گرفته نخواهد شد، اظهار داشت: آنها قرار است در استان خودشان به جایی معرفی شوند و کمک داوران در هر استان تست بدهند و در برخی استان‌ها هم اگر فقط یک نفر باشد می‌تواند در استان مجاور این تست را انجام بدهد. 

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد امضای قرارداد مارک ویلموتس و مفاد آن تصریح کرد: جواب این مسائل را به صورت کتبی به آنجایی که باید می‌دادیم، داده‌ایم. 

وی در پاسخ به این سؤال که کجا از هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال سؤال کرده، گفت: به هر حال آنجایی که از ما سؤال شده بود. 

اصفهانیان در مورد اینکه قاضی‌زاده هاشمی نماینده مجلس شورای اسلامی اعلام کرده پول قرارداد ویلموتس را هر کسی امضا کرده باید پرداخت کند، عنوان کرد: ما به نظر ایشان احترام می‌گذاریم، اما بالاخره در این کشور قانون وجود دارد و طبق قانون رفتار می‌کنیم. 

وی در مورد اینکه آیا از مفاد قرارداد اطلاع داشته و یا اینکه مهدی تاج خودش قرارداد را منعقد کرده و به اعضای هیأت رئیسه گفته آن را امضا کنند، اظهار داشت: این یک کار جمعی است و هر چه بوده تصمیماتی بوده که در هیأت رئیسه امضا شده، تصمیماتی که در هیأت رئیسه گرفته می‌شود همان جا می‌ماند و به همان جایی که باید پاسخگو باشیم پاسخ دادیم.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص بحث بازگشت علی کفاشیان و اینکه صادق درودگر اعلام کرد فقط اصفهانیان موافق این بازگشت است و چهار نفر از اعضای هیأت رئیسه قصد استعفا دارند، عنوان کرد: در این رابطه هیچ صحبتی انجام نشده و مشخص نیست که چه کسی مخالف و چه کسی موافق است، اصلاً چنین موضوعی مطرح نبوده،‌ جلسه‌ای هم وجود نداشته است. در خصوص بازگشت علی کفاشیان اگر نیاز باشد هیأت رئیسه جلسه می‌گذارد و صحبت‌هایمان را انجام می‌دهیم. 

وی در مورد بحث پیش‌نویس اساسنامه فدراسیون فوتبال گفت: اساسنامه را فرستاده‌ایم و جواب آن دقیقا نیامده، اما من با نبی که صحبت می‌کردم می‌گفت سیگنال‌های خوبی به ما داده‌اند. 

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه چقدر امیدوار است تا ایران غرامت کمتری را در خصوص پرونده ویلموتس بدهد، اظهار داشت: فدراسیون فوتبال وکیل گرفته و آنها کارشان را انجام می‌دهند. 

وی در مورد استعفای وکلای فدراسیون فوتبال در مورد این پرونده، عنوان کرد: اگر استعفا داده باشند من در جریان نیستم، ولی وکلای فدراسیون فوتبال افرادی هستند که خودشان در CAS بودند و از تمام اطلاعات خبر دارند، ان‌شاءالله کمک کنند اگر استعفا هم داده باشند مطمئنا نفرات دیگری را خواهند گرفت. 

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول