اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۸۸۷/شهیدمحمد رضایى: از ولایت فقیه پیروى کنید

شهیدمحمد رضایى در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: اگر می‌خواهید در دنیا رستگار شوید از ولایت فقیه پیروى کنید.

۸۸۷/شهیدمحمد رضایى: از ولایت فقیه پیروى کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهیدمحمد رضایى:

بسم الله الرحمن الرحیم
و لا تحسبن الذین قتلوا فى سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون .

مپندارید کسانى که در راه خدا کشته شدند مرده‌اند بلکه آنها زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزى مى‌خورند.

خواهران و برادران؛ پدرم و مادرم این روزها روز امتحان من و شهادت و این روزها روز پاسخ گفتن من و شما  به نداى هل من ناصر ینصرنى حسین زمان روز جنگیدن با کفر و بالاخره روز دفاع از اسلام و قانون خداست، من به شما می‌گویم که هر چند برایم زحمت کشیده‌اید و دلتان براى من تنگ می‌شود اما تا آنجا که می‌توانید استقامت کنید، اگر جسد من به دست آمد آن را بگیرید و در باغ بهشت همدان به خاک بسپارید و یا اگر به علت دیگرى جسدم به دستتان نرسید ناراحت نباشید.

همه ما باید آنقدر براى انتقام کوشش کنیم که دیگر دشمنى  براى اسلام وجود نداشته باشد هر چند به بهاى جان‌هایمان و زمان‌هایمان تمام شود و یا آثارى از ما باقى نماند.

و اما بعد از اینها باز هم تذکر می‌دهم که پس از ما شهیدان شمایید که رسالت شهیدان را به دوش می‌گیرید و شمایید که باید به نداى حسین زمان پاسخ دهید مطمئنم که پاسخ می‌دهید همچنان که تا به حال ثابت کرده‌اید از این پس شمایید که باید سلاح شهیدان راه خدا را بر دوش بگیرید و به جنگ بروید و از اسلام  و قرآن دفاع کنید.

همیشه این را در ذهن داشته باشید اگر می‌خواهید در دنیا رستگار شوید از ولایت فقیه پیروى کنید دفاع از روحانیت  دفاع از اسلام است و جدایى از آن جدایى از اسلام است تا آنجا که می‌توانید رابطه خود را با امام و روحانیت محکم کنید  به خدا سوگند که اگر تمام جهان را بگردید قشرى دلسوزتر از روحانیت و رهبرى دلسوزتر و بهتر از رهبر براى اسلام را نخواهید یافت.

شب‌هاى جمعه باغ بهشت و قطعه شهدا را فراموش نکنید، همیشه سعى شما بر این باشد که یاد شهیدان در دلتان جاودانه بماند دیگر عرضى ندارم. خداحافظ همگى شما؛ والسلام علیکم و رحمت‌الله و برکاته.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول