اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

سردار سلیمانی فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را تبریک گفت

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با گرامی داشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و شهیدان والامقام این عرصه، با صدور پیامی فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را تبریک گفت.

سردار سلیمانی فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با گرامی داشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و شهیدان والامقام این عرصه، با صدور پیامی فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حماسه جاودان پیروزی ملت مسلمان و مبارز ایران بر طاغوت زمان نمایشی بزرگ و اعجاب انگیز از عظمت‌های کم‌نظیر انسان دین دار قرن حاضر بود که با نیروی عظیم ایمان به خداوند متعال و سر سپردن به اسلام ناب محمدی(ص) پدیدار گردید.

هفتم تیرماه یادآور روز تلخ و ناگواری در تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی است. در آن ایام حماسه و خون یک بار دیگر ددمنشان جهان خوار از پشت بر قامت استوار مردان خدا خنجر کوفتند و به گمان خود کوشیدند که میدان را تهی کنند و قامت استوار ملتی را که چنین به پا خاسته بود، درهم شکنند، اما هر قطره خونی که چکید، گواه پایدار جنایت جهان خواران شد و هر مردی که در خون غلطید، هزاران مرد را استوار تر و مصمم تر راهی میدان کرد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بزرگ معمار دستگاه قضایی، مجاهد نستوه و مجتهد متفکر، شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و شهیدان والامقام این عرصه، هفته قوه قضائیه را به قشر خدوم، متعهد و زحمتکش در دستگاه قضا تبریک عرض می‌نمایم. امید است با تلاش و کوشش شما، مرضی رضای حق تعالی قرار گرفته و در اعتلای کلمه الله و اقتدار نظام جمهوری اسلامی تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) موفق و موید باشید.

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول