اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

فارس من| حجاب در دانشگاه‌ها برگرفته از وضعیت کلی جامعه است

مسؤول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با تاکید بر اینکه وضعیت حجاب در دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه علوم پزشکی استان برگرفته از وضعیت اجتماعی جامعه است، گفت: این وضعیت در بین بخشی از اقشار جامعه قابل مشاهده است.

فارس من| حجاب در دانشگاه‌ها برگرفته از وضعیت کلی جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، «وضعیت حجاب در دانشگاه علوم پزشکی زنجان» سوژه‌ای بود که در سامانه فارس من ثبت شده بود از این رو طی تماسی با مسؤول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان موضوع پیگیری شد.

مسؤول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با تاکید بر اینکه وضعیت حجاب در دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه علوم پزشکی استان برگرفته از وضعیت اجتماعی جامعه است، اظهار کرد: این وضعیت در بین بخشی از اقشار جامعه قابل مشاهده است.

حجت‌الاسلام محرمعلی شیرمحمدی با بیان اینکه تفکر غرب در مقابل تفکر اسلامی و معنوی فعال است و همه تلاش خود را برای تاثیرگذاری انجام می‌دهد، تصریح کرد: در هر صورت بخشی از جامعه از جمله دانشجویان تحت تاثیر این تبلیغات قرار می‌گیرند.

وی با تاکید بر نقش برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های فرهنگی در افزایش معنویت افراد از جمله دانشجویان گفت: موفقیت این برنامه‌ها منوط به نوع و روش برنامه‌ریزی و از همه مهم‌تر جدی گرفته شدن این موضوع توسط مسؤولان است.

مسؤول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تاکید کرد: تاثیرگذاری برنامه‌های فرهنگی و معنوی بر روی جوانان به دلیل پاک بودن این قشر حتمی است کما اینکه می‌توان نتیجه برخی اقدامات را به عینه دید.

وی به تجربه موفق در تاثیرگذاری برنامه‌های فرهنگی از جمله برگزاری اردوهای زیارتی، راهیان نور و ... اشاره کرد و گفت: اگر ضعفی در این حوزه وجود دارد مربوط به مدیریت کلی جامعه است.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول