اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

اولتیماتیوم رئیس کمیته انتقالات سازمان لیگ فوتبال؛ مشکل ورزشگاه برطرف نشود، به اراک میزبانی نمی‌دهیم

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال گفت: اگر مشکل نور ورزشگاه امام خمینی (ره) تا اوایل هفته آینده حل نشود، میزبانی در خارج از اراک برگزار خواهد شد.

اولتیماتیوم رئیس کمیته انتقالات سازمان لیگ فوتبال؛ مشکل ورزشگاه برطرف نشود، به اراک میزبانی نمی‌دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، فریبرز محمودزاده ظهر امروز در نشست هماهنگی و بررسی مشکلات دو باشگاه آلومینیوم اراک و خوشه طلایی ساوه در اراک اظهار کرد: کمتر از ۱۰ روز به شروع مجدد مسابقات زمان باقی است و تیم‌ها در حال آماده‌سازی خود هستند.

وی تصریح کرد: با توجه به مجوزهایی که از سوی سازمان لیگ و ستاد مبارزه با کرونا در ورزش صادر شد، فرصت ۴ الی ۵ هفته‌ای برای دوره‌های بدنسازی و آماده سازی به تیم‌ها داده شد تا بتوانند به شرایط آرمانی خود بازگردند.

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال شروع مجدد مسابقات را از دهم تیرماه اعلام کرد و افزود: ورزشگاه امام خمینی اراک یکی از بهترین زمین چمن‌های لیگ دسته اول  است که متاسفانه با مشکل نور مواجه است که باید تلاش شود تا قبل از شروع مسابقات این مشکل برطرف شود.

 

اگر مشکل نور ورزشگاه امام خمینی تا اوایل هفته آینده حل نشود میزبانی در خارج از اراک برگزار می‌شود

 محمودزاده ادامه داد:  ورزشگاه  شهید چمران ساوه نیز در بخش نور ضعف دارد، ماکسیمم نقطه نوری که در اراک اندازه گیری شد ۲۸۰ لوکس است که بایستی این عدد به حدود ۸۰۰ لوکس برسد که اگر مشکل نور ورزشگاه امام خمینی تا اوایل هفته آینده حل نشود میزبانی در خارج از اراک برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی: در خصوص برطرف کردن هرچه زودتر مشکل نور قول مساعد می‌دهیم

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز در خصوص برطرف کردن هرچه زودتر مشکل نور ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک قول مساعد داد.

در این نشست حمید محرابی مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک، حسین پرویزی مالک و مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی ساوه، رضا فرهمند (سرپرست) و رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینوم اراک حضور داشتند.

انتهای پیام/ح

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول