اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

آغاز ثبت‌نام متقاضیان حضور در فرایند انتخاب صادرکنندگان نمونه

براساس اعلام اتاق بازرگانی ایران ثبت‌نام متقاضیان حضور در فرایند انتخاب صادرکنندگان نمونه به صورت رسمی از 7 تیرماه 99 آغاز خواهد شد.

آغاز ثبت‌نام متقاضیان حضور در فرایند انتخاب صادرکنندگان نمونه

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری اتاق ایران، تاق ایران از امسال متولی برگزاری مراسم روز ملی صادرات است و طبق اعلام معاونت کسب‌وکار اتاق ایران،  متقاضیان حضور در فرایند انتخاب صادرکنندگان نمونه امسال می‌توانند با مراجعه به سایت معرفی شده نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

طبق اعلام معاونت کسب‌وکار اتاق ایران، علاقه‌مندان به حضور در فرایند انتخاب صادرکنندگان نمونه سال 1399، می‌توانند از شنبه هفته آینده 7 تیرماه با مراجعه به وب‌سایت بیست و چهارمین مراسم روز ملی صادرات به آدرس http://ed.iccima.ir// نسبت به ثبت‌نام آنلاین برای شرکت در انتخاب صادرکنندگان برتر در مراسم روز ملی صادرات امسال اقدام کنند.

گفتنی است  ثبت‌نام آزمایشی این فرایند از امروز آغاز شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به تارنمای بیست و چهارمین مراسم روز ملی صادرات، نسبت به تکمیل مدارک و مستندات موردنیاز اقدام کرده و به‌صورت آزمایشی مراحل ثبت‌نام را طی کنند؛ اما ثبت‌نام اصلی از شنبه آینده، 7 تیرماه 99 آغاز خواهد شد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول