اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

ساخت مسکن مهر در استان تهران 97 درصد پیشرفت داشته است

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: تا امروز مسکن مهر 97 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در حال اتمام است و 306 واحد باقی مانده وجود دارد که این نیز به دلیل مشکلات حقوقی و مشکل با تعاونی از دست اداره خارج است.

ساخت مسکن مهر در استان تهران 97 درصد پیشرفت داشته است

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، خلیل محبت‌خواه امروز در مراسم امضای دو تفاهم‌نامه در راستای طرح اقدام ملی مسکن که در اتاق بازرگانی تهران برگزار شد، گفت: با توجه به نام‌گذاری امسال با عنوان جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری در تلاش هستیم که جهش تولیدی در بخش مسکن ایجاد شود و امروز با امضای تفاهم‌نامه شاهد شروع آن خواهیم بود. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در مورد مسکن مهر افزود: تا امروز مسکن مهر 97 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در حال اتمام است و 306 واحد باقی مانده وجود دارد که این نیز به دلیل مشکلات حقوقی و مشکل با تعاونی از دست اداره خارج است. 

وی درباره طرح اقدام ملی مسکن بیان داشت: سهمیه در نظر گرفته شده برای  استان تهران 73 هزار واحد بود  که 66 هزار نفر در مراحل اول و دوم ثبت‌نام شرکت کردند و پالایش شدند و از این تعداد 20 هزار واحد در استان تهران است و 46 هزار واحد هم در شهرهای جدید احداث می‌شود. 

محبت خواه بیان داشت: برای دست‌یابی به مسکن اقدام ملی همه از جمله انبوه‌سازان و شهرداری ها باید کمک کنند لذا ما از تمامی افراد حقیقی و حقوقی  و سازندگان از جمله کسانی که زمین دارند و  یا واحدهای نیمه ساخته دارند و کسانی که واحدهای آماده فروش دارند دعوت کرده‌ایم و با انتشار آگهی اعلام کرده‌ایم که ما آماده تهاتر با آنها هستیم. 

مدیرکل راه و شهرسازی تهران با تاکید بر رعایت استانداردها  و صنعتی‌سازی بیان داشت: ما در تمامی شهرهای تهران از جمله 14 شهرستان مدنظر ، زمین آماده برای ساخت داریم لذا بعد از امضا تفاهم‌نامه با انبوه‌سازان در شهرهایی که  زمین‌های آماده داریم بلافاصله بصورت قانونی فراخوان انجام می‌شود و زمین‌ها تحویل می‌شود و طبق قیمتی که در شورای مسکن استان تهران مصوب شده است ساخت آنها آغاز خواهد شد.  

وی  بیان داشت: در تهران پروژه‌های مشارکتی که در تهران‌سر در حال اجراست 900 واحد به صورت شبانه‌روزی با 3 شیفت کاری در حال اجرا است و فونداسیون آن در حال اجرا است  و 1100 واحد هم فراخوان می‌شود و از کسانی که زمین دارند دعوت شده تا اقدام به ساخت مسکن کنند. 

انتهای پیام. 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول