اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

دادستان سابق رامسر تکریم شد / امروزه مسؤولیت‌پذیری حس گم شده جامعه ما است

رئیس دادگستری شهرستان رامسر به مسؤولیت‌پذیر و مقتدر بودن در کنار مهربانی دادستان اشاره کرد و گفت: امروزه مسؤولیت‌پذیری حس گم شده جامعه ما است که اگر همه افراد مسؤولیت‌پذیر باشند جامعه‌‌ای ایده‌‌آل خواهیم داشت.

دادستان سابق رامسر تکریم شد / امروزه مسؤولیت‌پذیری حس گم شده جامعه ما است

به گزارش خبرگزاری فارس در شهرستان رامسر، مرتضی کاردان امروز در آیین تکریم از احمد جعفرسعیدی، دادستان شهرستان رامسر ضمن تبریک هفته قوه قضائیه در این مراسم ضمن گرامی‌داشت هفته قوه قضائیه اظهار کرد: کار قضایی از این جهت سخت و دشوار است که باید شرایط و مشکلات اجتماعی را از نزدیک ببینید و با وجود احساسات انسانی با معضلات مردم روبرو شوید و قضاوت و کار کنید که این مسؤولیت پرمشقتی است.

رئیس دادگستری شهرستان رامسر به مسؤولیت‌پذیر و مقتدر بودن در کنار مهربانی دادستان اشاره و اظهار کرد: امروزه مسؤولیت‌پذیری حس گم شده جامعه ما است که اگر همه افراد مسؤولیت‌پذیر باشند جامعه‌‌ای ایده‌‌آل خواهیم داشت.

فرماندار رامسر گفت: در شهرستان رامسر به دلیل اینکه سالانه میزبان گردشگران بسیاری از نقاط مختلف کشور است جایگاه دادگستری پرخطیر است.

محمد آزاد به مکمل بودن دستگاه قضا در کنار دستگاه‌های دیگر در کمک‌رسانی به مردم و حفظ انقلاب اشاره کرد و افزود: هیچ قوایی را نمی‌توان جدای از یکدیگر و مردم بدانیم.

فرماندار ‌رامسر با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی در حوزه‌های متفاوت نتیجه تلاش دستگاه‌های مختلف است، تصریح کرد: با وجود موانع و محدودیت‌های بسیار زیاد و مشکلات ایجاد شده در خارج و داخل قطار خدمت‌رسانی به مردم همچنان برقرار است، البته شاید کاستی‌هایی نیز وجود داشته باشد اما با همدلی باید تلاش کنیم.

وی در ادامه افزود: مراسم امروز به دلیل تجلیل از دستگاه قضا و همه کسانی است که از در حوزه قضایی خدمت کردند به ویژه آقای جعفرسعیدی که بی‌شک حمایت‌های دادستان و دستگاه قضا سبب برگزاری انتخابات و همه اقدامات انجام شده در شهرستان بود.

احمد جعفر‌سعیدی نیز در ادامه مراسم افزود: در کار قضایی باید خود را جای دیگری گذاشته که در این صورت خودخواهی کم و در نتیجه جرم و جمایت کم می‌شود.

دادستان سابق شهرستان رامسر گفت: همیشه سعی کردم مراجعان را به عنوان خانواده خود بیینم و درست تحقیق و تحقیق کنم و از همه افرادی که در این راه به بنده کمک کردند تشکر می‌کنم‌.

به گزارش فارس، احمد جعفر‌سعیدی حدود ۵ سال دادستان شهرستان رامسر بود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۹/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول