اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

زنجان جزو هیأت‌های فعال ورزش‌های سه گانه در کشور/برنامه‌ریزی برای جذب اعتبار در هیأت

رئیس فدراسیون ورزش‌ سه گانه، هیأت ورزش‌های سه گانه زنجان را براساس رأی و نظر فدارسیون جزو هیأت‌های فعال و خاص خواند و گفت: این هیأت توانسته ورزشکاران توانمند و شاخصی تربیت و تحویل جامعه ورزش کشور دهد.

زنجان جزو هیأت‌های فعال ورزش‌های سه گانه در کشور/برنامه‌ریزی برای جذب اعتبار در هیأت

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مهدی گودرزی، بعد از ظهر امروز در مجمع سالیانه و عمومی هیأت ورزش سه‌گانه استان زنجان با اشاره به ارزیابی هیأت‌ها اظهار کرد: این فدراسیون الگوی ارزیابی را به وزارت ورزش و جوانان و هیأت‌های استانی، ابلاغ کرده است.

رئیس فدراسیون ورزش‌ سه گانه با تاکید بر لزوم اجرای تکالیف قانونی در این هیأت‌ها بیان کرد: عدم اجرای وظایف و تکالیف قانونی توسط هیأت‌ها از سوی فدراسیون به جد پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه کمک فدراسیون به هیأت‌های استانی مورد تاکید است، افزود: این کمک در راستای اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های ورزشی و رشد و توسعه این رشته ورزشی خواهد بود.

گودرزی با بیان اینکه طی سال گذشته ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار برای هیأت‌های ورزشی استانی پیش‌بینی شده بود، عنوان کرد: تنها ۱۰۰ میلیون ریال این مبلغ محقق شد که میانگین برای هر استان ۳ میلیون تومان است.

رئیس فدراسیون ورزش‌ سه گانه از برنامه‌ریزی برای توسعه منابع درآمدی خبر داد و افزود: سال گذشته ۴ میلیارد تومان اعتبار توسط هیأ‌ت جذب شد.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و لزوم قطع زنجیره انتقال تاکید کرد: فعالیت‌های ورزشی باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی انجام شود.

وی هیأت ورزش سه گانه زنجان را براساس رأی و نظر فدارسیون جزو هیأت‌های فعال و خاص خواند و افزود: این هیأت توانسته ورزشکاران توانمند و شاخصی تربیت و تحویل جامعه ورزش کشور دهد.

گودرزی زنجان را سرمایه ارزنده‌ای در  رشته ورزش‌های سه گانه خواند و افزود: باید با تلاش این وضعیت و قهرمانی‌ها حفظ شود.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول