اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

دستبند پلیس امنیت بر دستان عاملان تخریب ایستگاه اتوبوس و آمبولانس اورژانس

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری دو نفر از عاملان تخریب آمبولانس اورژانس و شیشه‌های ایستگاه اتوبوس خبر داد.

دستبند پلیس امنیت بر دستان عاملان تخریب ایستگاه اتوبوس و آمبولانس اورژانس

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس ، سردار علی ذوالقدری گفت: سی‌اُم خرداد خبری مبنی بر اینکه تعدادی موتورسوار جوان در جنوب غرب تهران با استفاده از سلاح سرد شیشه‌های ایستگاه اتوبوس و یک دستگاه خودروی آمبولانس در حال تردد را تخریب کرده‌اند، دریافت شد و بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه خودروی آمبولانس متعلق به اورژانس تهران است، گفت: متهمان پیش از رسیدن گشت انتظامی پلیس امنیت عمومی از محل گریخته بودند و مأموران پس از حضور در نشانی اعلامی تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی تصریح کرد: در تحقیقات میدانی 2 نفر از موتورسواران شناسایی شدند و در گام بعدی از تحقیقات پلیسی مخفیگاه هر دو متهم در محله یافت آباد در کمتر از 24 ساعت دستگیر شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران اعلام کرد: با هماهنگی های قضایی هر دو متهم در مخفیگاهشان دستگیر و به جرم ارتکابی در همان بازجویی اولیه اقرار کردند.

سردار ذوالقدری با اشاره به اینکه هر دو متهم علت تخریب را قدرت نمایی اعلام کردند، افزود: دستگیری سایر متهمان پرونده در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه پلیس، اجازه قدرت‌نمایی به افراد مخل نظم عمومی را نمی دهد، افزود: هر دو متهم برای گرفتن دستور قضایی به دادسرا معرفی شده و کشف جزئیات پرونده همچنان در دستور کار است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول