اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

رادولوویچ کتباً درخواست فسخ قراردادش را به ذوب‌‌آهن داده است

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: رادولوویچ کتبا به ما اعلام کرده است نمی‌خواهد بازگردد و پیشنهاد فسخ را داده گفته است مدت قراردادی که در این مدت نبوده حاضر است ببخشد و مبلغی از دریافتی‌اش را عودت دهد.

رادولوویچ کتباً درخواست فسخ قراردادش را  به ذوب‌‌آهن داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جواد محمدی در خصوص افشای قرارداد ارسلان مطهری اظهار داشت: یک رسانه قرارداد مابین باشگاه ذوب‌آهن و ارسلان مطهری را منتشر کرده است که جنبه رسیدگی و قانونی آن را در جای خودش بررسی می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان ادامه داد: در بند مهمی که همه به آن  اشاره شده، نوسته‌اند «پرداخت مطالبات و حقوق بر اساس تاریخ و توافقات انجام شده خواهد بود در صورت عدم پرداخت مطالبات بازیکن در تاریخ‌های قید شده حق فسخ بدون قید و شرط را خواهد داشت» به این صورت بازیکن مختار است که قراردادش را فسخ کند.

وی افزود: در همین قرارداد جدول پرداخت مطالبات را مطالعه کنید می‌بینید که باشگاه ذوب‌آهن در تاریخ ۹۸/۵/۲۰ موظف به پرداخت ۳۰ درصد قرارداد به مبلغ ۷۵۰ میلیون تومان بوده است. از تاریخ ۹۸/۶/۲ در باشگاه ذوب‌آهن مشغول به کار شدم و این تعهد مدیر زمان خودش بوده است که باید انجام می‌دادند.

محمدی گفت: ما توانستیم بازیکنان را تا نیم‌فصل حفظ کنیم مدیریت سابق به هیچ عنوان به تعهدات خودش در تاریخ‌های ذکر شده در قرارداد متعهد نبوده است، نکته قابل ذکر این است که تنها بازیکنی که در قراردادش این بند را در نظر گرفته‌اند که پرداختی در موعد مقرر انجام شود، مطهری بوده است و این  جای سوال است که چرا تنها یک بازیکن و آن هم او بوده است.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن تصریح کرد: ما تا موعد زمانی مشخص شده تا به میزان ۴۰ درصد پرداخت کردیم و مابه‌التفاوت تا ۶۰ درصد را با توافق فی‌مابین به صورت غیرنقدی پرداخت کردیم و مستندات آن را به کمیته تعیین وضعیت ارائه کردیم . کمیته تعیین وضعیت تصمیم به رد دعوی گرفت و ما هم به این رأی اعتراض کردیم و در کمیته استیناف در حال بررسی است.

وی خاطرنشان کرد: وقتی ما به صراحت اعلام کردیم این بند را در رسانه‌ها پررنگ می‌کنند. این قرارداد را امضاء نکرده‌ایم و در موعد مقرر هم پول پرداخت نشده و در زمان مدیریت ما این پول‌ها پرداخت شده است حالا به زعم بعضی‌ها این گاف مدیریت باشگاه ذوب‌آهن است.

محمدی در رابطه با اینکه چگونه این قرارداد منتشر شده است، گفت: یک نسخه از این قرارداد در اختیار بازیکن قرار دارد و ما هم بررسی می‌کنیم ببینیم رسانه‌ای که این قرارداد را منتشر کرده است به چه شکلی اجازه این کار را پیدا کرده است و باید در مراجع قانونی در خصوص آن پاسخگو باشند.هر آنچه نیاز باشد به صورت شفاف و مشخص به مردم توضیح می‌دهیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن ادامه داد: کسانی هستند که می‌خواهند سناریویی در این خصوص مطرح کنند که باشگاه ذوب‌آهن گاف بزرگی داده است که ۵۰ درصد را پرداخت کرده و ۱۰ درصد دیگر هم دادند و ارسلان مطهری از این تیم رفت در صورتی که اصلا میزان پرداختی ما به این صورت نبوده است. وقتی به بن‌بست برخورد می‌کنند می‌آیند قرارداد را منتشر می‌کنند و من نمی‌دانم چه سود و نفعی از ایجاد حاشیه می‌برند. باشگاه ذوب‌آهن با صلابت به کار خود ادامه می‌دهد.

وی در رابطه با رادولوویچ عنوان کرد: او کتبا به ما اعلام کرده است نمی‌خواهد بازگردد و پیشنهاد فسخ را داده گفته است مدت قراردادی که در این مدت نبوده حاضر است ببخشد و مبلغی از دریافتی‌اش را عودت دهد. ولی باشگاه ذوب‌آهن در جهت صیانت از حق و حقوقش از مواضع‌مان کوتاه نمی‌آییم و عاقلانه‌ترین تصمیم را خواهیم گرفت. در اولین جلسه هیأت مدیره که به فوریت تشکیل خواهد شد انتخاب سرمربی را در دستور کار خواهیم گذاشت. ما قراری برای برگزاری جلسه در تاریخ‌های اعلام شده نداشتیم.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول