اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

صدیقی: دلم برای بازی بسکتبال تنگ شده است/امیدوارم فصل بعد زودتر آغاز شود

کاپیتان فصل قبل شهرداری گرگان گفت: دلم برای بازی بسکتبال تنگ شده و امیدوارم لیگ بعدی زودتر آغاز شود.

صدیقی: دلم برای بازی بسکتبال تنگ شده است/امیدوارم فصل بعد زودتر آغاز شود

امیر صدیقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایطش در روزهای تعطیلی بسکتبال اظهار داشت: حدود 4 ماه است که بسکتبال تعطیل شده و نمی‌توانیم تمرین خاصی را انجام دهیم و به صورت انفرادی کارهای بدنسازی را انجام می دهم. متاسفانه کرونا همه چیز را تحت تاثیر قرار دارد و از شرایط خوبی که داشتیم، دور شدیم.

وی ادامه داد: تیم ما شرایط خیلی خوبی داشت و دوست داشتیم در این فصل جام قهرمانی را بالای سر ببریم و هواداران را خوشحال کنیم، اما آنطور که می‌خواستیم نشد و دیگر از دست ما خارج بود.

کاپیتان فصل قبل تیم بسکتبال شهرداری گرگان با اشاره به فصل آینده، گفت: شنیده‌ام که مسئولان گفته‌اند برای شهریورماه برنامه دارند که لیگ را آغاز کنند و امیدوارم این اتفاق بیفتد و تیم‌های خوبی حضور پیدا کنند. مدت زیادی است که از مسابقات و تمرین دور هستیم و دلمان برای بازی بسکتبال تنگ شده است. 

صدیقی در مورد اینکه تاکنون چقدر از قراردادهای خود را دریافت کرده‌اند، گفت: تاکنون 70 درصد را گرفته‌ایم و 30 درصد باقی مانده است. امیدوارم این مبلغ هم هرچه زودتر پرداخت شود، چون بازیکنان درآمد دیگری ندارند و به این قراردادها دلخوش هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول