اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بسته‌های پستی فردا مزین به نام و تبرکی از کریمه اهل‌بیت(س)

دبیر اجرایی ستاد جشنواره مردمی کرامت با اشاره به برنامه‌های روز ولادت حضرت معصومه(س) گفت: قرار دادن بسته‌ تبرکی بر روی تمامی بسته‌های پست شده در این روز با مهر تبریک ولادت کریمه اهل بیت(س)، اهدای گل و هدیه به دختران کوچک و عیادت از بیماران بیمارستان توسط خدام حرم حضرت از جمله این برنامه‌هاست.

بسته‌های پستی فردا مزین به نام و تبرکی از کریمه اهل‌بیت(س)

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، روز گذشته نشست خبری دبیر اجرایی ستاد جشنواره مردمی کرامت با حضور خبرنگاران در محل دفتر خبرگزاری فارس چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

مسعود مردانی در این جلسه ضمن تبریک ایام دهه کرامت در خصوص برنامه‌های امسال جشنواره مردمی دهه کرامت گفت: با شیوع ویروس منحوس کرونا بیشتر برنامه‌های ولادت کریمه اهل‌بیت(س) در فضای مجازی متمرکز خواهد بود.

دبیر اجرایی ستاد جشنواره مردمی کرامت ادامه داد: امکانی در فضای مجازی راه‌اندازی شده است که علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از هشتک «فدای دخترم» عکس‌ها، فیلم و مطالب مرتبط با جشن‌ها، آذین‌بندی‌ها و هدیه‌هایی که به دختران خود در روز ولادت کریمه اهل بیت(س) اهدا می‌کنند را در این فضا به اشترک گذاشته و به تعدادی از شرکت‌کنندگان در این پویش جوایز و تبرکی‌هایی از سمت حرم حضرت معصومه(س) داده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری‌هایی که با دستگاه‌های دولتی و مجموعه سپاه صورت گرفته تمامی خیابان‌ها و درب تمامی ادارات و مراکز آذین‌بندی خواهد شد و برنامه نورافشانی در شب ولادت حضرت معصومه(س) در ساعت 21 در بعضی از نقاط از جمله پارک تهلیجان انجام می‌شود.

مردانی اضافه کرد: از جمله برنامه‌‌های دیگر ستاد جشنواره مردمی کرامت قرار دادن بسته‌ تبرکی بر روی تمامی بسته‌های پست شده در این روز با مهر تبریک ولادت حضرت معصومه(س) است و همچنین اهدای گل و هدیه به دختران کوچک و عیادت از بیماران بیمارستان توسط خدام حرم حضرت معصومه(س) در شهرکرد صورت خواهد گرفت.

اهدای جایزه به خانواده‌هایی که دختر خود را در ایام دهه کرامت معصومه نامگذاری کنند

وی خاطرنشان کرد: به 14 نفر از  خانواده‌هایی که در این ایام دهه کرامت صاحب فرزند دختر شده و او را معصومه نامگذاری کنند به قید قرعه کارت هدیه 100 هزار تومانی به همراه جوایز نفیس دیگر و تبرکی‌هایی از سمت حرم حضرت معصومه(س) تعلق خواهد گرفت.

دبیر اجرایی ستاد جشنواره مردمی کرامت با اشاره به ظرفیت رسانه‌ها در امر تبلیغات و اشاعه برنامه‌های جشنواره مردمی کرامت گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های موجود در برگزاری بعضی از جشن‌ها امید است با همکاری و همیاری تمامی رسانه‌ها و مسؤولان رنگ و بوی ولادت حضرت معصومه (س) در تمامی خانواده‌های استان به صورت پررنگ احساس شود.

انتهای پیام/68033/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول