اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

نوروزی: فاصله اجتماعی در تنیس روی میز رعایت می‌شود/برگزاری لیگ نوید بخش روزهای خوب است

کاپیتان تیم تنیس روی میز پتروشیمی گفت: فاصله اجتماعی در تنیس روی میز خود به خود رعایت می‌شود و بنابراین مشکل چندانی برای برگزاری لیگ نیست.

نوروزی: فاصله اجتماعی در تنیس روی میز رعایت می‌شود/برگزاری لیگ نوید بخش روزهای خوب است

افشین نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی، در مورد اینکه آیا تست کرونا برای آغاز لیگ برتر تنیس روی میز داده است یا خیر، گفت: بله این تست را دادیم و جواب آن نیز به باشگاه داده شد تا به فدراسیون ارسال شود.

وی در خصوص وضعیت آمادگی‌اش گفت: در این مدت که مسابقات تعطیل بود، حریفی برای تمرین نداشتیم، اما با این حساب 6 تا 70 درصد آماده هستم و اگر قرار شد اردویی برگزار شود به نقطه ایده آل می‌رسیم.

کاپیتان تیم تنیس روی میز پتروشیمی در مورد اینکه تیمش شانس اول قهرمانی است، گفت:‌ خیلی به صورت قطعی مشخص نیست و چون بچه‌ها تمرین نداشته و از آمادگی دور هستند، نمی‌توان چیزی را 100 درصد تلقی کرد. در نیمه نهایی حرف رودر رویمان را در مرحله مقدماتی 6 بر صفر شکست دادیم و کار سختی برای حضو در فینال نداریم.

نوروزی در مورد اینکه آیا لازم بود ادامه مسابقات برگزار شود، تاکید کرد: با توجه به اینکه در تنیس روی میز بازیکنان دو طرف میز قرار داشته و با هم ارتباطی ندارند، خود به خود فاصله اجتماعی رعایت می‌شود. از سوی دیگر همین که مسابقات از سر گرفته شود به بازگشت روحیه بازیکنان کمک می‌کند و می‌تواند دوباره نوید بخش روزهای خوب باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول