اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نباید فضای مجازی به حال خود رها شود

نماینده همدان در مجلس با بیان اینکه فضای مجازی ایران هم‌اکنون در اختیار استکبار جهانی است گفت: نباید این بستر رها شود زیرا می‌تواند آسیب‌های زیادی را از این ناحیه به کشورمان وارد کند.

نباید فضای مجازی به حال خود رها شود

حجت‌الاسلام احمد فلاحی نماینده مردم همدان شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: فضای مجازی هم‌اکنون در اختیار استکبار جهانی است و ما باید برای کنترل آن اقدام اساسی کنیم.

وی افزود:‌ مدیریت فضای مجازی در اختیار دولت است و دشمنان تلاش می‌کنند به جمهوری اسلامی ضرباتی را وارد کرده و جوانان را منحرف کند.

فلاحی گفت: مشکلات اقتصادی و بحران‌های اجتماعی و آشوب‌های خیابانی و تنش‌های سیاسی در طول های سال‌های اخیر در بستر فضای مجازی شکل گرفته و این فضا عملاً ابزاری در اختیار دولت در طول هفت سال گذشته و در انتخابات‌های متعدد بوده است.

وی افزود: تا زمانی که ما نگاه امنیتی به فضای مجازی و به مانند دیگر کشورها نداشته باشیم و این فضا را از دولت نگرفته و به دست نیروهای نظامی نسپاریم معضلات مرتبط با فضای مجازی که می‌تواند مشکلات زیادی برای کشورمان داشته باشد حل شدنی نخواهد بود.

نماینده مردم همدان تصریح کرد:‌ ما باید طبق روندی که در همه کشورها در موضوع فضای مجازی دنبال می‌شود را پیگیری کنیم. چرا که فضای مجازی در آن کشورها در اختیار نیروهای نظامی است.

وی افزود: باید مجلس تلاش کند فضای مجازی را از دستان دولت خارج کرده و مانند بقیه کشورها آن را به دست نیروهای نظامی بسپارد چرا که این موضوع مسئله امنیتی حیثیتی است و می‌تواند از ابعاد اجتماعی به موضوعات امنیتی تبدیل شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول