اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

کوبا: افشاگری‌های «جان بولتون» تاکیدی بر خطر آمریکا برای ثبات منطقه است

وزیر خارجه کوبا افشاگری‌های «جان بولتون» مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید را تاکید مجدد بر خطر آمریکا بر ثبات منطقه برشمرد.

کوبا: افشاگری‌های «جان بولتون» تاکیدی بر خطر آمریکا برای ثبات منطقه است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزیر امور خارجه کوبا روز دوشنبه در واکنش به افشاگری‌های «جان بولتون» مشاور سابق امنیت ملی آمریکا، گفت که اعترافات این مقام سابق کاخ سفید خطر این کشور علیه ثبات در منطقه را تاکید کرد.

به نوشته خبرگزاری «پرنسا لاتینا» «برونو رودریگز» وزیر خارجه کوبا در توییتی در این زمینه نوشت: « سیاست خارجی که بر مبنای "دکترین مونرو" باشد واکنشی به منافع سلطه همراه با دروغ، فریبکاری و ارعاب بوده و  ناقض قوانین بین المللی است.»

مشاور امنیت ملی سابق آمریکا که کتاب جدیدش به بمب خبری جدید علیه «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا تبدیل شده در این کتاب روایت خودش را از دلایل شکست سیاست واشنگتن در قبال ایران ارائه کرده است.

بولتون در کتابش درباره اینکه چرا به نظر او سیاست ترامپ در قبال ایران موفق نبوده توضیح داده و اشاره کرده که پاسخ این سئوال را باید در ویژگی‌‌های رئیس‌جمهوری جست که می‌خواست خودش را سرسخت نشان دهد، اما روز به روز نظرش را عوض می‌کرد. بولتون نوشته اولویت اصلی ترامپ «رسیدن به توافقی بود که علی‌رغم داشتن نقائص اساسی آن را موفقیتی عظیم جلوه دهد.» (جزئیات بیشتر)

بولتون در این کتاب افشا کرده که ترامپ برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری 2020 تقاضای کمک کرده است.  به گفته بولتون، دونالد ترامپ حمله به ونزوئلا را عالی توصیف کرده بود.

افشاگری‌های جان بولتون واکنش‌های ترامپ و وزیر خارجه آمریکا را به همراه داشت. رئیس جمهور آمریکا در توییتی جان بولتون» را مورد حمله قرار دادو نوشت: «من به جان بولتون به دلیل اینکه یک فرد خل‌ وضع به شمار می‌آمد و‌ مورد تایید سنا قرار نمی‌گرفت یک فرصت دادم. من همیشه دوست دارم که دیدگاه‌های مختلف را بشنوم.مشخص شد که وی کاملا بی‌کفایت و دروغگو بوده است.»

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول