اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تکمیل طرح‌های عمرانی دانشگاه سمنان شتاب می‌گیرد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: تکمیل طرح‌های عمرانی و زیرساختی دانشگاه سمنان با تخصیص اعتبار و پیگیری‌های مستمر در سال جاری شتاب می‌گیرد.

تکمیل طرح‌های عمرانی دانشگاه سمنان شتاب می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، منوچهر فخری در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی در حالت ساخت دانشگاه سمنان و در دیدار با رئیس این دانشگاه اظهار کرد: معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان در چارچوب قانون و اختیار اقدام‌های لازم را در تسریع ساخت طرح‌های عمرانی دانشگاه سمنان انجام خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های عمرانی در حال ساخت دانشگاه سمنان پیشرفت فیزیکی مطلوب دارد و با تعهد پیمانکار، بیشتر این طرح‌ها تاپایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: ساخت طرح بزرگ عمرانی سالن همایش‌ها (آمفی تئاتر) دانشگاه سمنان در شأن و جایگاه علمی و فرهنگی مردم شریف استان سمنان است و با بهره‌برداری این طرح آحاد جامعه می‌توانند از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول