اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

کاخ‌سفید: ترامپ هنوز اعتمادش به رهبر مخالفان ونزوئلا را از دست نداده

سخنگوی کاخ سفید روز دوشنبه گفت که رئیس جمهور آمریکا هنوز به رهبر مخالفان ونزوئلا که رئیس جمهور خودخوانده این کشور است اعتماد دارد.

کاخ‌سفید: ترامپ هنوز اعتمادش به رهبر مخالفان ونزوئلا را از دست نداده

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «کایلی مک‌انانی» سخنگوی کاخ سفید روز دوشنبه گفت که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا همچنان «خوان گوایدو» را رئیس جمهور ونزوئلا می‌داند و چیزی تغییری نکرده است.

وی که در کنفرانس خبری کاخ سفید صحبت می‌کرد، افزود: «دونالد ترامپ هنوز اعتمادش را به خوان گوایدو از دست نداده است.» 

ترامپ بامداد امروز در مصاحبه خود با پایگاه آکسیوس در پاسخ به سوالی درباره احتمال دیدارش با «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا گفت: «من درباره آن فکر می‌کنم... مادورو هم دوست دارد دیدار کنیم. من هرگز با دیدارها مخالفتی ندارم، و به ندرت مخالفت می‌کنم.» (جزئیات بیشتر)

آکسیوس در ادامه نوشت، ترامپ همچنین گفت که اعتماد زیادی به «خوان گوایدو» (رهبر مخالفان و رئیس جمهور خودخوانده ونزوئلا) ندارم، کسی که در به دست گرفتن حکومت ونزوئلا در بهترین شرایط حمایتی آمریکا و دهها کشور دیگر شکست خورد.

مک‌انانی در ادامه کنفرانس خبری خود به انتشار کتاب «جان بولتون» مشاور سابق امنیت ملی آمریکا اشاره کرد و گفت: «این کتاب سرشار از خلاف حقیقت است.»

با وجود آنکه کاخ سفید تمام تلاش خود را به کار گرفت تا مانع از انتشار کتاب افشاگرانه «جان بولتون» مشاور امنیت ملی سابق آمریکا شود، اما «رویس لامبرت» قاضی منطقه‌ای آمریکا روز شنبه برای انتشار این کتاب چراغ سبز نشان داد.

از روز پنجشنبه انتشار بخش‌هایی از کتاب بولتون به بمبی خبری در رسانه‌های جهان تبدیل شده است. او در این کتاب به افشاگری علیه ترامپ و اعضای کابینه‌اش پرداخته است.

قرار است که روز سه‌شنبه به طور رسمی این کتاب منتشر شود.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول