اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

تبریزی: باورم نمی شود رباطم پاره شده /ای کاش آن رقم برای رضایتنامه ام پرداخت نمی شد

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: هنوز باور نمی کنم رباط پایم آسیب دیده باشد چون در طول فوتبالم اصلا آسیب دیدگی جزئی نداشتم.

تبریزی: باورم نمی شود رباطم پاره شده /ای کاش آن رقم برای رضایتنامه ام  پرداخت نمی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مرتضی تبریزی در خصوص اینکه چطور شد که مصدومیت سنگین را تجربه کرد اظهار داشت: من بعد از کرونا بهترین بازیکن ممکن بودم و آمادگی بسیار بالایی داشتم ولی متاسفانه در بازی دوستانه پایم را ستون کردم که توپ حریف را بگیرم اما رباص صلیبی و داخلی ام همزمان آسیب دید. باید برای رباط داخلی 10-15 روز صبر کنم تا شرایطش بهتر شود تا بعد از آن رباط صلیبی ام را عمل کنم.

وی با تاکید بر اینکه هنوز باور نمی کند رباط پایش پاره شده است عنوان کرد: اصلا یادم نمیاد مصدوم شده باشم، من در طول فوتبالم مصدومیت آنچنانی نداشتم، فقط یکبار مچ پایم در ذوب آهن پیچ خورد ولی 2-3 روزه برگشتم. وقتی به کلینیک دکتر نوروزی رفتم او با تعجب من را دید و گفت نیامدی، نیامدی ولی با رباط پاره آمدی! امسال واقعا بدشانس بودم و این پارگی رباط صلیبی تمام بدشانسی هایم را تکمیل کرد.

مهاجم استقلال در خصوص مصدومیت آذری گفت: من چند روز قبل از مصدومیت خودم با آذری تماس گرفتم و دلداری اش دادم ولی وقتی برای خود من هم این اتفاق افتاد او تماس گرفت و من هم جواب دادم که خواستم تنها نباشی و حالا من هم کنار تو هستم.

تبریزی تاکید کرد: من تجربه نداشتم ولی گفته بودند پایت صدا می دهد، بعد از اینکه ضربه خودم درد کمی داشتم ولی اصلا صدایی نشنیدم، حتی درد آنچنانی نداشتم، اصلا فکر نمی کردم که بگویند رباط پایم پاره شده است. بدترین لحظه زندگی ام را تجربه کردم چون واقعا نمی دانستم به پدر و مادرم چگونه این خبر را منتقل کنم. اگر هر کسی به جایی می رسد شک نکنید به خاطر دعای پدر و مادرش است.

مهاجم تیم استقلال که با برنامه فوتبال برتر صحبت می کرد در خصوص اینکه آیا بدنسازی تاثیری در مصدومیت بازیکنان دارد یا خیر عنوان کرد: تیم ما یکی از بهترین کادرهای پزشکی ایران را دارد، از نظر بدنسازی هم واقعا بهترین نوع تمرین ها را انجام دادیم ولی به نظرم همه چیز به خاطر دوری از تمرینات شد. البته من رباطم ضربه خورد و ربطی به این مسائل نداشت.

وی در خصوص اینکه چرا عملکرد ذوب آهن را در استقلال ندارد گفت: من با کلی آرزو با استقلال آمدم ولی در زمان آقای شفر کمتر بازی می کردم. اول امسال با حضور آقای استراماچونی خوب کار کردم ولی تیم در 5 هفته اول خوب نتیجه نگرفت. در جام حذفی که یک پنالتی خراب کردم فشار روی من خیلی زیاد شد.

تبریزی ادامه داد: البته از هواداران استقلال عذرخواهی می کنم چون آنها حق دارند که از من انتظار داشته باشند.خیلی سخت است وقتی روی بازیکن فشار می آید. بعد از اینکه پنالتی در جام حذفی خراب کردم نیمکت نشین شدم ولی تیم همه بازی ها را با 2-3 گل می برد. در بازی هایی که به زمین می آمدم خیلی تلاش می کردم تا گل بزنم تا از فشار خارج شوم.

مهاجم استقلال تاکید کرد: در یک بازی( ماشین سازی) گل خالی را گل نکردم، خودم وقتی صحنه را دیدم گفتم مگر می شود آن توپ را گل نکنم؟ واقعا هر چه جلو رفتم شرایط خیلی سخت تر می شد، من از ذوب آهن به استقلال آمدم و کلی پول رضایتنامه ام را داده بودند، اتفاقا در بازی اول برای استقلال گل زدم آن هم در پست بازیکن گوشه چپ ولی مطمئن باشید گذشته را دور می ریزم و دوباره مرتضی تبریزی همیشگی می شوم.

وی با اشاره به گلی که به استقلال خوزستان زد عنوان کرد: واقعا از ته دلم می گویم وقتی مردم را دربیرون می بینند خیلی خوب برخورد می کنند و انگار من را خیلی دوست دارند اما یک عده تماشاگر نما در اینستاگرام رفتارهای مناسبی نداشتند.

تبریزی تاکید کرد:در بازی با العین گل زدم و رو به تماشاگران حریف دستم را به نشانه سکوت نشان دادم و اصلا منظورم به هواداران خودمان نبود. در بازی با ماشین سازی هم نمی خواستم آن توپ گل نشود، خیی سعی کردم گل بزنم ولی نمی دانم چرا گل نشد.

مهاجم استقلال در خصوص اینکه از پرسپولیس پیشنهاد داشت یا خیر گفت: بله من از همه تیم های ایران پیشنهاد داشتم، بیرانوند هم که قبل از حضور در استقلال برای من پست منتشر کرده بود در این مدت جویای حالم شد و او هم مثل خیلی ها دوست داشت که من به تیم حریف بروم اما من استقلال را دوست داشتم. ای کاش آن رقم برای رضایتنامه من پرداخت نمی شد چون همه مرتب می گویند که فلان رقم برای رضایتنامه تو پرداخت شده و همن مساله خیلی من را اذیت می کند.

این بازیکن در مورد شرایط لیگ گفت: لیگ در این چند سال خیلی خوب شده است. اولین بازی استقلال مقابل فولاد خیلی مهم است. امیدوارم بازی اول را ببریم. در این بازی برنده شویم شرایط برای استقلال خیلی بهتر می شود. 

وی در خصوص پیش بینی اش از شرایط استقلال در لیگ گفت: اختلاف 10 امتیازی باعث شده ت شانس پرسپولیس بیشتر است اما استقلال بازی به بازی پیش می رود و نباید کاری به تیم های دیگر داشته باشیم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول