اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

آی او اس 14 انتخاب برنامه های پیش فرض را تسهیل می کند

با عرضه تازه ترین سیستم عامل اپل برای آیفون یعنی آی او اس 14 انتخاب برنامه های پیش فرض برای ایمیل و وبگردی تسهیل شده است.

آی او اس 14 انتخاب برنامه های پیش فرض را تسهیل می کند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، با نصب سیستم عامل آی او اس ۱۴ می توانید اپل میل و مرورگر سافاری را به طور پیش فرض برای ارسال ایمیل و وبگردی انتخاب کنید. اما گزینه های دیگری را نیز به این منظور در اختیار خواهید داشت.

 

اپل تا به امروز سختگیری زیادی در مورد استفاده از برنامه های پیش فرض در سیستم عامل آی او اس داشت و تلاش می کرد کاربران را مجبور به استفاده از برنامه های خود این شرکت کند. اما همزمان با عرضه آی او اس ۱۴ این سختگیری را کنار گذاشته و لذا کاربران می توانند برای ارسال ایمیل و گشت و گذار در وب از برنامه های شرکت های دیگر نیز به راحتی استفاده کنند.

این خدمات پیش از این در سیستم عامل اندروید گوگل به راحتی در دسترس بود و لذا یکی از مزایای آن در مقایسه با سیستم عامل آی او اس محسوب می شد. بسیاری از کاربران خواستار ایجاد این تغییر بودند و همین رفتار انحصارطلبانه اپل منجر به  طرح شکایت هایی بر علیه آن در اروپا شده بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول