اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

مهم ترین رویدادهای کنفرانس توسعه دهندگان اپل

خداحافظی با اینتل، رونمایی از سیستم عامل آی او اس 14 و رونمایی از نسخه جدید سیستم عامل مک مهم ترین رویدادهای کنفرانس توسعه دهندگان اپل بود که شب گذشته برگزار شد.

مهم ترین رویدادهای کنفرانس توسعه دهندگان اپل

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، شیوع ویروس کرونا موجب شد تا اپل امسال کنفرانس توسعه دهندگان خود را به صورت مجازی و بدون حضور هیچ علاقمندی در پشت درهای بسته برگزار کند. در ادامه برخی رویدادهای مهم این کنفرانس مجازی را مرور می کنیم.

اپل در این کنفرانس به طور رسمی اعلام کرد در رایانه های مک بوکس و مک از این پس به جای پردازنده های اینتل از تولیدات ای آر ام استفاده می کند. هدف از این کار افزایش قدرت پردازش و کاهش مصرف انرژی اعلام شد. این تغییرات در مورد آی پد و آیفون هم رخ می دهد. رایانه های جدید اپل با این تغییرات اواخر سال ۲۰۲۰ عرضه می شوند.

اپل همچنین از سیستم عامل جدید مک به نام Big Sur رونمایی کرد. اپل مدعی است تغییرات بی سابقه ای در این سیستم عامل ایجاد کرده و شخصی سازی صفحه آغاز، به روزرسانی بسیاری از برنامه ها و برنامه یافتن دیگر وسایل، سریع تر شدن و ایمن تر شدن مرورگر سافاری و امکانات ترجمه ای گسترده تر از جمله قابلیت های آی او اس ۱۴ است.

 

همچنین امکان استفاده از ریزبرنامه ها یا Widget ها و شخصی سازی آنها در آی او اس ۱۴ تسهیل شده است. برنامه جدید App Library دسته بندی خودکار اپلیکیشن ها در قالب گروه های مختلف و یافتن آسان آنها را ممکن می کند.

رونمایی از iPadOS ۱۴  با تمرکز بر بهبود و بازطراحی اپلیکیشن‌ها، قابلیت‌های جدید Apple Pencil و بسیاری ویژگی‌های دیگر و عرضه نسخه‌ی جدید tvOS اپل دستاوردهای تازه این شرکت است. قابلیت تصویر در تصویر و پشتیبانی بهتر از لوازم خانگی هوشمند در تی وی او اس در نظر گرفته شده است.

در نهایت سیستم عامل جدید واچ او اس ۷ هم پیکربندی ساده نمایشگر ساعت، ارسال راحت پیام و بارگذاری اپلیکیشن های مختلف را تسهیل می کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول