اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

فرسودگی شبکه آب‌رسانی و هدررفت آب؛ دلیل تشنگی 15 روستای هرسین

فرماندار هرسین گفت: فرسودگی و شکستگی‌های متعدد در شبکه لوله‌کشی آب شرب و هدررفت آب مهمترین دلیل عدم آبرسانی و کاهش فشار آب در 15 روستای بخش مرکزی این شهرستان است.

فرسودگی شبکه آب‌رسانی و هدررفت آب؛ دلیل تشنگی 15 روستای هرسین

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، امیر شاه‌آبادی امروز در جلسه‌ای که به منظور بررسی مشکلات تامین آب شرب و دفع فاضلاب در روستاهای بخش مرکزی هرسین در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، بر اهمیت موضوع و ضرورت پیگیری مشکل آبرسانی به 15 روستای بخش مرکزی این شهرستان تاکید کرد.

وی گفت: فرسودگی و شکستگی‌های متعدد در شبکه لوله‌کشی آب شرب و هدر رفت آب مهمترین دلیل عدم آبرسانی و کاهش فشار آب در این روستاها است.

فرماندار هرسین ادامه داد: مدیریت امور آب و فاضلاب باید ضمن بازدید از روستاهای مورد نظر گزارشی کامل را با ارائه نظرات کارشناسی جهت طرح در کمیته برنامه‌ریزی و به منظور تخصیص اعتبار به فرمانداری ارسال کنند.

وی افزود: با توجه به عدم تخصیص و تامین بودجه جدید جهت تجهیز چاه آب و خط انتقال آب به مجتمع آبرسانی روستای کهریزعلیا توسط مدیرکل آبفار در سال 98 ، مقرر شد از طریق معاونت برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری موضوع پیگیری و نتیجه به استحضار فرماندار برسد.

شاه‌آبادی به ایجاد وقفه در انجام عملیات اصلاح شبکه فاضلاب روستای چشمه کبود به علت تغییر داده شده در نقشه قبلی، اشاره کرد و افزود: اداره امور آب و فاضلاب شهرستان موضوع را پیگیری و نتیجه را در اسرع به فرمانداری اعلام کند.

وی تصریح کرد: اداره امور آب و فاضلاب شهرستان هرسین از طریق اداره امور منابع آب پیگیری‌های لازم را به منظور حفر چاه در روستای چم‌شاهی بعمل آورد.

فرماندار هرسین در پایان از اعضای جلسه خواست، با توجه به مصوبات مربوطه و اهمیت موضوع پیگیری‌های لازم را در اسرع‌وقت بعمل آورند.

انتهای پیام/پ/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول