اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

تجاوز و ۱۰ اتهام دیگر برای تهیه‌کننده آمریکایی

پرونده اتهامات «دیوید گیلاد» که توسط دفتر دادستان ناحیه سانتا باربارا تشکیل شده است، ناشی از سه حادثه در ماه می ۲۰۱۲، دسامبر ۲۰۱۴ و ژانویه ۲۰۱۵ بود که شامل چهار زن می‌شود.

تجاوز و ۱۰ اتهام دیگر برای تهیه‌کننده آمریکایی

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از ورایتی، «دیوید گیلاد» تهیه‌کننده هالیوودی به یازده جرم ازجمله تجاوز، آدم‌ربایی به هدف تجاوز و تجاوز به قربانی مواد مخدر متهم شد.

پرونده اتهامات «دیوید گیلاد» که توسط دفتر دادستان ناحیه سانتا باربارا تشکیل شده است، ناشی از سه حادثه در ماه می ۲۰۱۲، دسامبر ۲۰۱۴ و ژانویه ۲۰۱۵ بوده که شامل چهار زن می‌شود.

در دوازدهم ماه ژوئن وثیقه یک میلیون دلاری برای بازداشت گیلاد صادر شد.

گیلاد صبح روز دوشنبه تسلیم مقامات سانتا باربارا شد و طبق گفته یک منبع، انتظار می‌رود که با وثیقه آزاد شود. وثیقه ۳ میلیون دلار تعیین شده بود و گیلاد در اواخر روز دوشنبه هنوز در زندان در ایالت سانتا باربارا بازداشت بود. 

سخنگوی گیلاد اظهار داشت که وی بر بی‌گناهی خود اصرار دارد و در انتظار رفع اتهام است.

وی افزود: آقای گیلاد به مدت ۸ سال مورد بهتان و تهمت قرار گرفته بدون اینکه فرصتی برای بررسی و راستی‌آزمایی اتهام‌زنندگان در نظر گرفته شده باشد. رسیدن به عدالت به ندرت در زمانی کوتاه انجام می‌شود و اغلب اوقات کاری ساده نیست اما آقای گیلاد بسیار انتظار تبرئه شدن از این اتهامات را در محکمه‌ای درخور و شایسته می‌کشد.

از سه فقره جرمی که اتهامشان متوجه آقای گیلاد شده تنها یک فقره در سانتا باربارا رخ داده است. دو فقره جرم دیگر در لس‌آنجلس اتفاق افتاده اما هر سه فقره جرم با توافق میان ادارات دادستانی در سانتا باربارا تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند. این پرونده‌ها توسط کلانتری بخش سانتا باربارا  و پلیس لس‌آنجلس مورد بررسی قرار گرفت.

در صورت محکوم شدن، گیلاد با مجازات حداکثر ۲۱ سال حبس ابد روبرو است.

گیلاد در نوامبر سال ۲۰۱۷ پس از آنکه «جسیکا بارت» هنرپیشه او را به تخدیر مواد مخدر و تجاوز متهم کرد از مدیرعاملی شرکت سرگرمی «Primary Wave» استعفا داد. «جسیکا بارت» ادعا کرده که این تجاوز در سال ۲۰۱۲ رخ داده و همان زمان پرونده در بخش پلیس لس‌آنجلس تشکیل شده است.

این تهیه کننده هالیوود تنها برای تجاوز ماه می سال ۲۰۱۲ به ۴ فقره جرم متهم است: تجاوز کامل جنسی به قربانی که در لحظه ارتکاب هشیاری یا خودآگاهی نداشته است، تجاوز کامل جنسی به قربانی که به وی مواد مخدر نیز داده است، و هتک حرمت جنسی به قربانی که در حین ارتکاب هشیاری یا خودآگاهی نداشته است.

در واقعه ۱۴ دسامبر ۲۰۱۴، وی با سه اتهام دیگر روبرو شد: آدم‌ربایی برای ارتکاب سرقت یا تجاوز جنسی، تجاوز به یک قربانی مواد مخدر و تجاوز به عنف. حادثه نهایی، در ۳۰ ژانویه ۲۰۱۵، شامل دو قربانی و دو مورد تجاوز به عنف و دو فقره تجاوز به یک قربانی مواد مخدر است.

در حادثه دسامبر ۲۰۱۴، دادستان‌ها دو مورد حکم را عنوان کردند: یکی برای آدم‌ربایی و دیگری سلب احتمال و امکان عفو مشروط یا حکم تعلیقی برای ارتکاب ۶ جرم قطعی.

سخنگوی وی اما گفت که وی شواهد زیادی را ارائه داده است که با این ادعاها در تضاد است، از جمله آزمایش DNA در یکی از موارد و همچنین پیام‌های متنی و ایمیل‌ها.

گیلاد ابتدا در لس آنجلس تحت تحقیقات قرار گرفت، اما هر سه پرونده وی توسط مقامات سانتا باربارا تشکیل شده است.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول