اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

مجرد: برای مدرسه‌سازی و والیبال با تمام قدرت به میدان می‌روم

بازیکن تیم ملی والیبال ایران و سفیر مدرسه‌ساز کشورمان، گفت: به‌رغم مشغله‌های فراوان والیبالی، از هیچ کمکی برای نوسازی مدارس کشور دریغ نخواهم کرد.

مجرد: برای مدرسه‌سازی و والیبال با تمام قدرت به میدان می‌روم

به گزارش خبرگزاری فارس، علی‌اصغر مجرد که 28 خردادماه نشان سفیر مدرسه‌ساز خود را از وزیر آموزش و پرورش در نشست مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان خراسان شمالی دریافت کرد، درباره ضرورت توجه به امر خیر مدرسه‌سازی، افزود: بعد از زلزله سال 96 استان خراسان شمالی، عکس‌های زیادی از وضعیت مدارس استان با دیوارهای ترک‌خورده و سقف‌های نگران‌کننده دیدم که بیان‌گر وضعیت نامناسب برای تحصیل دانش‌آموزان بود. 

وی با بیان این که این مدارس حتی از نظر امکانات اولیه شامل نیمکت و میز شرایط مناسبی نداشتند، تصریح کرد: البته در دیگر استان‌های محروم کشور نیز شرایط بسیاری از مدارس مناسب نیست و برای برطرف کردن این مشکل، نیاز به همکاری خیرین و افراد نیکوکار است.

سرعتی زن 23 ساله تیم ملی والیبال، ادامه داد: به همین دلیل فعالیت‌ خودم را برای کمک به مدارس شروع کردم و پس از انتخاب به عنوان سفیر مدرسه‌ساز نیز تماس‌هایی از طرف خیرین و مدارس نیازمند کمک داشتم که امیدوارم با کمک مردم و همکاری با سازمان‌های ذی‌صلاح، گام‌های مثبتی در این زمینه بردارم.

مجرد که امسال با تیم والیبال سپاهان اصفهان در لیگ برتر شرکت می‌کند، درباره مسابقات پیش‌رو، گفت: لیگ بسیار سختی پیش رو داریم زیرا چند تیم قدرتمند در لیگ برتر سال 99 شرکت می‌کنند. به نظر من نتایج بازی‌ها را نیز نمی‌توان پیش‌بینی کرد.

وی با اشاره به بازی‌های المپیک توکیو و حضور تیم ملی والیبال ایران در این رویداد مهم ورزشی جهان، تاکید کرد: چون امسال، سال المپیک است، همه تیم‌های با قدرت در لیگ برتر والیبال ایران شرکت می‌کنند و سپاهان نیز با تمام توان به مصاف حریفان خود می‌رود.

مدافع تیم ملی والیبال ایران درباره شرایط تمرین تیم سپاهان با توجه به نگرانی‌های شیوع ویروس کرونا، گفت: بازیکنان و کادر فنی، قبل از شروع تمرینات تست کرونا دادند و این روند در مدت آماده‌سازی نیز تکرار خواهد شد. بازیکنان نیز پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند اما نباید فراموش کنیم که ویروس کووید19 همیشه در کمین است.

وی در پاسخ به این پرسش که به نظر شما مربی ایرانی مناسب تیم ملی است یا خارجی؟ گفت: من در این خصوص تصمیم‌گیرنده نیستم اما امیدارم هر مربی که انتخاب شد، عملکردش به سود تیم ملی والیبال ایران باشد؛ زیرا بازی‌های مهم المپیک پیش رو است.

علی اصغر مجرد هشتم آبان سال 1376 در بجنورد متولد شد و قهرمانی نوجوانان آسیا، مقام سومی نوجوانان جهان و مدال نقره جوانان آسیا را در پرونده کاری خود دارد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، وی سابقه بازی در تیم‌های شهرداری بجنورد، رعد پدافند کاشان، ارتعاشات صنعتی ایران، کاله مازندران و شهرداری ورامین در لیگ دسته یک و لیگ برتر را دارد و با 205 سانتی‌متر قد، توان پوشش اسپک و دفاع در ارتفاع 350 و 340 سانتی‌متری را دارد.

مدال طلای بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی سال 2017، پنجمی لیگ ملت‌ها سال 2019، قهرمانی آسیا سال 2019 و صعود به المپیک 2020 توکیو نیز از دیگر افتخارات این بازیکن با انگیزه تیم ملی والیبال ایران است. همچنین وی در سال 2019 در کشور ژاپن توانست عنوان ارزشمند دومین مدافع برتر مسابقات جام جهانی را نیز کسب کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول