اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

رضوانی: استخر آزادی بزودی بازگشایی می‌شود

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت:قرار است با رعایت پروتکل‌های بهداشتی استخر آزادی را در چند روز آینده بازگشایی کنند.

رضوانی: استخر آزادی بزودی بازگشایی می‌شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محسن رضوانی در خصوص انتقادهای اعضای تیم ملی شنا، اظهار داشت: خیلی از این صحبت های مطرح شده از روی بی‌اطلاعی است. روز گذشته مدیرکل ورزشی استان تهران صحبت از بازگشایی استخرها در مناطق زرد کردند. قرار است از بچه‌هایی که در تهران حضور دارند تست گرفته شود و در روزهای آینده استخر آزادی را آماده کنیم تا تمرینات را در آنجا شروع کنند. همه این موضوعات به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بستگی دارند.

وی در خصوص صحبت‌های شهردار تهران در رابطه با مشکلات بازگشایی و گندزدایی در اطراف استخرها عنوان کرد: این موضوع بسیار حساس و حساسیت‌زا است. کلر با یک درصد مشخص می‌تواند ویروس‌ها را از بین ببرد. تنفس شناگران در آب است که مشکلاتی را به وجود می‌آورد که با رعایت فاصله‌ها باید این مشکلات را حل کنیم.

رئیس فدراسیون شنا خاطرنشان کرد: در یکی دو روز آینده مقدمات شروع انجام تمرینات و گرفتن تست‌ها انجام می‌شود. استخر 9دی هم قرار است برای تمرینات آکادمی‌ها بازگشایی شود. 

رضوانی در خصوص اینکه آیا استخرها فقط برای آموزش است، عنوان کرد: خانواده‌ها نگرانی دارند باید سعی کنیم آنهارا کم کنیم. همکاران استخردار با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید این نگرانی‌ها را خیلی کمتر کنند تا در تابستان بتوانند همه از استخر استفاده کنند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول