اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مناطق آزاد تبدیل به دروازه قاچاق برای کشور شده است/ تنظیم بازار برعهده کیست؟

نماینده مردم اهواز در مجلس با بیان اینکه تنظیم بازار برعهده کیست، گفت: چه کسی باید گرانی‌های لجام گسیخته مسکن، اجاره بها و رهن را سامان بدهد و اساساً نقش ستاد تنظیم بازار در این مقوله چیست؟

مناطق آزاد تبدیل به دروازه قاچاق برای کشور شده است/ تنظیم بازار برعهده کیست؟

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، همایون یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس امروز (سه شنبه 3 تیرماه 99) پس از گزارش وزیر کشور در صحن علنی مجلس اظهار داشت: وزارت کشور،‌ وزارتخانه‌ای بین بخشی است و وظیفه وزیر کشور در موضوعات داخل کشور به عنوان هماهنگ و برنامه ریز در موضوعات مختلف کشور از جمله امنیتی، اجتماعی و حتی معیشتی مردم است و به واسطه قانون برای این موارد شورا و ستاد در اختیار دارد.

وی تصریح کرد: به دلیل انتصابات سیاسی، غیر تخصصی و غیرکارشناسی من به بعضی از مشکلاتی که تا الان به وجود آمده و به کل کشور مربوط می‌شود، اشاره خواهم کرد.

یوسفی به مشکلات به وجود آمده در بخش اقتصادی کشور اشاره و خاطرنشان کرد: جناب آقای وزیر! فرماندار و استاندار شما اکنون در حوزه انتخابیه خود مسؤول چه چیزی هستند؟ تنظیم بازار بر عهده چه کسی است؟ با این گرانی‌های لجام گسیخته از جمله مسکن، اجاره بها و رهن و موضوعات دیگر نقش ستاد تنظیم بازار و موضوعاتی که در حوزه انتخابیه همه همکاران من است، چیست؟

نماینده مردم اهواز در مجلس اظهار داشت: مسئولی که سوار ماشین شاسی بلند است باز هم می‌خواهد پشت شیشه مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ قضاوت کند.

وی به موضوعات تقسیمات کشوری نیز اشاره و بیان کرد: چرا اجازه می‌دهید در خیلی از حوزه‌های انتخابیه فارغ از بحث‌های کارشناسی مردم خودشان این موضوعات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کف خیابان بیاورند و مطرح کنند و شما نیایید قبل از این که این موضوعات تبدیل به یک موضوع امنیتی شود، ورود کنید. در حوزه انتخابیه من این موضوعات وجود دارد به عنوان مثال؛ حد مرز شهرستان کارون و کوت عبدالله چرا باید 7 سال طول بکشد که مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با هم درگیر کنید؟

یوسفی در باره ستاد مدیریت بحران نیز گفت: ستاد مدیریت بحران در کشور و استانداری‌ها قصه پر غصه کل کشور است. خوزستان تابلوی همه بحران‌ها شده است. نقش مدیریت بحران استان خوزستان در پیش بینی و برنامه ریزی چیست؟ یا فقط گیر انتصابات سیاسی هستید؟

نماینده مردم اهواز در مجلس به مقوله حاشیه نشینی و مناطق محروم و عدم ارائه برنامه نامشخص اشاره و انتقاد کرد که مردم ساکن حاشیه شهرها و مناطق محروم کسانی هستند که دل در گرو نظام دارند و همیشه پای کار انقلاب بوده‌اند. شما در بحث عدم توسعه و حل مشکلات زیرساختی و خدماتی آنها چه کار کردید؟ فرموید 7 جلسه در محضر مقام معظم رهبری بودید، خروجی این جلسات چه شد؟

وی با اشاره به ستاد مبارزه با قاچاق کالا گفت: الان چه اتفاقی در کشور افتاده، شما برای بحث قاچاق و حمایت از تولید ملی چه کار کرده‌اید؟ واقعا زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست.

یوسفی اظهار داشت: مناطق آزاد تبدیل به دروازه قاچاق کشور شده است و در موضوعات دیگر به جز جلسات تشریفاتی اتفاقی برای تولید نیفتاده است.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول